Tarviskohan mennä lekuriin? Vai löytyykö täältä diagnoosi/kohtalontovereita :D

Minerva McGarmiwa

Aktiivinen jäsen
27.01.2007
23 852
0
36
Pori
Mulla on jo jonkun aikaa ollut tosi "höntti" olo, siis sellanen vähän pihalla oleva olotila, maailma näyttää vähän samalta ku pienessä pöhnässä. Välillä huimaa ihan järjettömästi, jopa istualtaan tai makuullakin - miten voi huimata makuuasennossa? ei tajuu. Voimat loppuu heti alkuunsa kun jotain alkaa tekemään (huono kunto joo, mut ei niin huono)
Tunteet tuntuu olevan jonkun "peiton" alla, siis tiedän mitä tunnen mut en tunne sitä varsinaisesti, paitsi et itku tulee nykyään älyttömistäkin jutuista esim eilen kirjan yhdessä kohdassa, toisena päivänä joku biisi.

Luulosairas eli kallonkutistajaa vaille vai tarvisko ihan lekuriin mennä pikku hiljaa?

Mulla on aika ajoin just samanlaista oireilua.. Ihan samoja tuntemuksia. Lääkärissä kun kävin, totesi mun käyneen niin pitkään ylikierroksilla ettei kroppa enää "muista" miten levätään..

Tein silloin 70 tuntisia viikkoja, nyt on vaan 50 tuntisia =D Eikä enää ole ollenkaan niin pahoja vaivoja =D

Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
Mulla on aika ajoin just samanlaista oireilua.. Ihan samoja tuntemuksia. Lääkärissä kun kävin, totesi mun käyneen niin pitkään ylikierroksilla ettei kroppa enää "muista" miten levätään..

Tein silloin 70 tuntisia viikkoja, nyt on vaan 50 tuntisia =D Eikä enää ole ollenkaan niin pahoja vaivoja =D

tää tuli heti mieleen.

Toinen sitte ihan lihastulehdus, saattaa lyödä koko kropan päästä varpaisiin ihan himmeäksi ja vetää mielenki mukana. Siipalla joskus epäilivät paniikkihäiriötä, mutta todellinen syy oli selän lihastulehdus.

Alkuperäinen kirjoittaja siiri:

Joo no, mä en onneks just nyt tee paljoo hommia eikä ne juurikaan stressaa

Niiin juu ja vanha kamu unettomuus on taas palannu kuvioihin. Ja sit kun nukun niin mikään uni määrä ei riitä.

Lihakset mulla on aina jumissa, ruokavalioo olen parantanu mut pitäis vielä petrata.
Kilpirauhasta tai sokeriarvoja ei ole tutkittu kai koskaan

Tiiätkös, ennen vanhaan lääkärit teki moiselle orgasmeja omilla vibraattoreillaan, lähde ensin siitä että hommaat kunnon panon ja mahtavat orgasmit itsellesi, sekin voi auttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja koettu:
Tiiätkös, ennen vanhaan lääkärit teki moiselle orgasmeja omilla vibraattoreillaan, lähde ensin siitä että hommaat kunnon panon ja mahtavat orgasmit itsellesi, sekin voi auttaa.

Tiesin ja kyllä mies on ton puolen jo hoitanut. Mulla ei ole vanhan kansan "hysteriakohtausta" tai sen tarvetta

minulla oli samanlaisia oireita, myos tuo mainitsemasi unettomuus. minulla meni rytmi aivan sekaisin ja valilla en pystynyt nukkumaan ja sitten taas olisin voinut nukkua monta paivaa putkeen.
kilpirauhanenhan se oli syypaa

No ihan ekaksi ne kilppariarvot kannattas kyllä katsoa, melko tyyppioireilta kuulostaa. Meillä on suvussa paljon, joten multakin on jo 3 kertaa tsekattu (ikää 33v), joskin normaalit on ollu.

Alkuperäinen kirjoittaja melkein lekuri:
No ihan ekaksi ne kilppariarvot kannattas kyllä katsoa, melko tyyppioireilta kuulostaa. Meillä on suvussa paljon, joten multakin on jo 3 kertaa tsekattu (ikää 33v), joskin normaalit on ollu.

Eikös siihen sit napit löydy? Ja onks se loppuelämän nappikauppaa vai voiko tilanne normalisoitua sit jos/kun sen saa kuntoon?

*kuukkeloimaan*

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja melkein lekuri:

Eikös siihen sit napit löydy? Ja onks se loppuelämän nappikauppaa vai voiko tilanne normalisoitua sit jos/kun sen saa kuntoon?

*kuukkeloimaan*

Jos se vajaatoiminta on niin loppuika tabuja syotava. Minulla otti vahan itsetunnolle se alkuun, niin omituiselta kuin se nyt kuulostaakin, olla "riippuvainen" laakkeesta.

Alkuperäinen kirjoittaja ks:
Jos se vajaatoiminta on niin loppuika tabuja syotava. Minulla otti vahan itsetunnolle se alkuun, niin omituiselta kuin se nyt kuulostaakin, olla "riippuvainen" laakkeesta.

No nih, no onhan sitä pahempiakin kohtaloita ihmiselle kun syödä nappeja ;) Jos ees sais kivan värisinä...
Juu kai mä sit varailen ittelleni aikaa huomenna, kahtotaan mitä tuleman pitää.
Ei tällä olotilalla opiskelusta oikein tuu mitään viisasta

Mulla ihan samanlaiset oireet. Tänään just puistossa aattelin, et luuleekohan muut että mä oon kännissä kun itsellä oli sellanen olo. Ja myöskin märisen joka asiasta, jota en kyllä normaalisti oo tehny..

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuulis:
Mulla ihan samanlaiset oireet. Tänään just puistossa aattelin, et luuleekohan muut että mä oon kännissä kun itsellä oli sellanen olo. Ja myöskin märisen joka asiasta, jota en kyllä normaalisti oo tehny..

Puhe ja ajatus pätkii mulla välillä ihan täysin.

Yhteistyössä