Tarvisin apua langattoman netin kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meillä siis langaton netti yhteys. En saa sitä kuitenkaan toimimaan. Tai siis toimii tässä pöytäkoneella ok. Mutta kun yritän yhdistää läppärin tai tablen nettiin niin kumpikin ilmoittaa että kantoalueella ei löydy verkkoa.
Missä mättää? Voiko jossain asetuksissa olla vikaa tms? Ja on tuo läppäri aikaisemmin toiminu. Nyt oli jonku aikaa pois käytöstä kun laturi hajos.

meillä ainakin piippu tai muuri tai miksikä sitä sanotaan,estää osittain yhteyden,joten kannattaa siirtyä paikasta a paikkaan b,jotta näkee ettei mitään olisi ainakaan yhteyden edessä.

[QUOTE="vieras";27881761]meillä ainakin piippu tai muuri tai miksikä sitä sanotaan,estää osittain yhteyden,joten kannattaa siirtyä paikasta a paikkaan b,jotta näkee ettei mitään olisi ainakaan yhteyden edessä.[/QUOTE]

Juu ei ole mitään edessä kun tässä pöytäkoneen vieressä yrittäny saada noita toimimaan. Ja ei ollu tuon läppärin kans ennen ongelmia vaikka yläkerrassa käytti ja modeemi alakerrassa.

[QUOTE="a p";27881781]Juu ei ole mitään edessä kun tässä pöytäkoneen vieressä yrittäny saada noita toimimaan. Ja ei ollu tuon läppärin kans ennen ongelmia vaikka yläkerrassa käytti ja modeemi alakerrassa.[/QUOTE]

Heippa, saitko jo pelittämään langattoman nettiyhteyden? Kokeiles ensin hakee nettiyhteys langan kautta läppäriin. Heräisikö henkiin tuolla tavoin myös langattoman yhteyden tunnistaminen (mulla vanha läppäri nimittäin heräsi tällä tavoin tunnistamaan langattomankin yhteyden)? Jos tämä ei auta niin käytä modeemiasi virratta pari minuuttia ja kokeile muodostaa yhteys uudelleen, auttaako se?

Lauren@SoneraPartio

Hei!

Itselläni on sellainen ongelma, että taloyhtiöön tuli uusi netti. Netti toimii langattomasti kaikissa muissa koneissa(2tietokoneessa ja pleikkarissa) mutta ei minun Fujitsu amilon (n. 4vanha) koneessa. Netti toimii koneessani ainoastaan ollessaan johdon päässä. Reititin on samutettu useaan otteeseen, eikä mitään apua. Olen asentanut tietokoneeseen vaikka mitä päivityksiä ja yrittänyt korjata virhettä eikä mikään ole auttanut. Tarvitsisin kipeästi apua!

Yhteistyössä