H
"huh huh"
Vieras
Kirjotin miten saan kierukan itse pois. Löysin lopulta langat, mutta ne on niin lyhyet ettei onnistunut vetäisy.. Kierukka painaa ja koskee. Lisäksi mulla on raskausoireita, mutta kiertopäivänä 28 testi oli nega. Keskiviikkona ois pitäny alkaa menkat ja torstaina alkoi tiputella ja vieläkään ei vuoda siteeseen asti.. Yöllä alkoi helvetillinen kipu munasarjoissa ja särkylääkkeellä kärvistelin aamuun ja soitin hirviö terkalle.. Itkin puhelimeen ja selitin et pelottaa tulla sinne ja kivut on kovat. Oli ihan asiallinen nyt puhelimessa ja laitto lääkärille ajan tälle päivää ultraan ja sisätutkimukseen. Tod. näköisesti pitää poistaa kierukka ja tehdä uusi r-testi. Ihan tiedoksi muillekkin testaileville, terkan mukaan luotettavan tuloksen saa vasta kiertopäivien 30 jälkeen ja on kuulema turha testata aiemmin, kun hormoonia ei välttämättä vielä ole tarpeeksi pissassa. Verikokeella voisi selvitä nuilla kiertopäivillä.. No, lekuriin meno ja onneks ite terkka ei oo siellä. Pelottaa jos on kohdunulkoinen raskaus, ku en tiiä miten se poistetaan...