Tarviin tsemppiä, en voi puhua kellekkään tästä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huh huh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huh huh"

Vieras
Kirjotin miten saan kierukan itse pois. Löysin lopulta langat, mutta ne on niin lyhyet ettei onnistunut vetäisy.. Kierukka painaa ja koskee. Lisäksi mulla on raskausoireita, mutta kiertopäivänä 28 testi oli nega. Keskiviikkona ois pitäny alkaa menkat ja torstaina alkoi tiputella ja vieläkään ei vuoda siteeseen asti.. Yöllä alkoi helvetillinen kipu munasarjoissa ja särkylääkkeellä kärvistelin aamuun ja soitin hirviö terkalle.. Itkin puhelimeen ja selitin et pelottaa tulla sinne ja kivut on kovat. Oli ihan asiallinen nyt puhelimessa ja laitto lääkärille ajan tälle päivää ultraan ja sisätutkimukseen. Tod. näköisesti pitää poistaa kierukka ja tehdä uusi r-testi. Ihan tiedoksi muillekkin testaileville, terkan mukaan luotettavan tuloksen saa vasta kiertopäivien 30 jälkeen ja on kuulema turha testata aiemmin, kun hormoonia ei välttämättä vielä ole tarpeeksi pissassa. Verikokeella voisi selvitä nuilla kiertopäivillä.. No, lekuriin meno ja onneks ite terkka ei oo siellä. Pelottaa jos on kohdunulkoinen raskaus, ku en tiiä miten se poistetaan...

Mää oksennan täällä ku pelottaa niin perkeleesti..Luuri kädessä mietin, perunko ajan vai en..Tekis mieli soittaa siskolle tai jollekki, mutta en halua että kukaan tietää jos olenkin raskaana, kun jos siellä jotain on niin se on ihan pieni ja ei tiedä selviääkö se alkio edes ja missä se edes kasvaa..Mulla on rauhottavia kaapissa, taidan ottaa yhden nyt ennenku pyörryn..miten voi aikuinen ihminen pelätä lääkäri käyntiä näin paljon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kuulostat aika sekopäiseltä, uu mä en kestä elämää otan nappeja!!! kyllä ne sut saa hoidettua etkäsä kuole. enemmän olisin huolissaan tosta henkisestä puolesta!

No kylläpä olet varma raskaudesta, vaikka on ihan normaalia, että kierukan kanssa voi jäädä menkat poiskin. Olet myös varmaan ainoa, joka ei tiennyt, että r-testiä ei kannata vielä tehdä kovin aikaisin. Mitä sinä nyt riehut? Sinä olet kipeä, ja olet saamassa apua jo tänään. Miksi sinä sitä apua nyt stressaat? Ongelmasihan on ratkeamassa.

Mulla on kuparinen kierukka ja kohdunulkoinen on ihan mahdollinen ja yleinenkin kierukka vaiva (kuparisella). Minä pelkään sitä perkeleen hoitajaa, se kuitenkin tunkee tuonne tutkimukseen, vaikka lupas ettei tule.. Lisäksi jos siellä tosiaan on ylimäärästä munasarjoissa ni joudun lähtee kaupunkiin sairaalaan ja ne joutuu nukuttaa leikkauksen ajaksi ja se nukutus on jotain ihan hirveetä ku aina tulee siinä kohtaa semmonen olo et nyt ku nukahan ni en herää enää...vetäsin panacodin kipuun ni jospa se vähän rentouttaskin samalla..

Tarvittiin itseasiassa pihtejä, mutta ne oli lääkärin kourasssa. kierukka oli valunut sisäänpäin ja pienen pienestä langan tyngästä sai sen ulos. kohtu tulehdus ja munasarjat tulehtuneet..antibioottia ja maanantaina raskaustestiin labraan kun sekin vaihtoehto kuulema on olemassa ultran mukaan jotain ihan pientä elämää vois ollakkin, mutta niin alussa ettei ollut varma..

Voi ei, tsemppiä kovasti!! Onneksi lääkkeet auttaa pian. Itse jouduin sairaalaan asti kun kohtutulehdus nosti hetkessä yli 40 kuumeen ja kivut oli valtaisat. Siellä sitten muutama päivä antibioottia suoraan suoneen ja tabletteina. Herkkua oli.

Yhteistyössä