Tarviiks olla enemmän makeeta? vai riittäiskö..........

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyyty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyyty

Vieras
Ku mä pidän valmistujaisjuhlat, sellaiset vähän epäviralliset.

Tarjolla on: kanttarellipiirakkaa, kinkkupiirakkaa, lohirullia voitaikinassa,
Broileripastasalaattia, katkarapusalaattia, vihreää salaattia ja valkosipulivoi patonkia...

Ei huvita tehdä täytekakkua, ei vaan jotenkin sovi menuun ;) Teen juustokakkua, siis EI paistettua sellaista, vaan sellaista raikasta...

Ni tarviiko olla muuta makeeta? Karkkia on, lapsille lähinnä.
Täytyyks mun ostaa keksiä? tai paistaa vaikka niitä Fasun dallas tai texas pullia... vieraita tulee n.40...

Parempi jättää valmispullat pois. Ne kyllä totaalisesti latistais tarjoilun. Jos kutsut vieraat lähinnä syömään, kakku voi olla jälkiruokana. Mutta jos olet pyytänyt "kahville", niin odottaisin vähän runsaampaa kahvittelua. Tosin en olisi alun alkaenkaan tehnyt noin monenlaista suolaista vaan tilalle useampaa makeaa tarjottavaa. Mutta siis jos kakku on tavallaan vaan jälkiruokana, niin se on ok. :)

Terveisin eräs, joka nykyään aina pettyy häissä, kun hääkakku on vaan jälkiruokana. Mulle maistuis pullat ja pikkuleivät ym. kahvin kera. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
joku makee piirakka lisäks..
ja mihin ja koska voi tulla syömään? B)

Hih, kertoisko ;) voitsä leipoo makeeta?

niin suolaiset kuulostaa liioittelulta, mut yks ei syö lihaa, toinen ei syö kalaa, yhel on keliakia...

ni tossa on jo niin paljon hommia et mä en enempää jaksa leipoo, ku mul pyörii tääl lisäks 5 lasta jaloissa, tai no kaks on isoo koululaista. mut noi 3 muuta.. nuorin on 3kk

ostin sit keksiä...tylsää, lapsivieraille ajattelin ostaa jädee...

MÄ en vaan jaksa tehdä enää mitään muuta :( mielessä pyörii kyl porkkanakakku... mut sitäki pitäis vääntää 2 pellillistä, ni en jaksa. eikä aika riitä

Yhteistyössä