L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Noi sanoo:
Tallinnaan! - Höydyllista tietää
Viroon saapuvilla 7-15-vuotiailla lapsilla pitää olla oma passi. Jos lapsen tiedot on liitetty vanhemman passiin, lapsen nimen lisäksi passissa tulee olla hänen valokuvansa. Alle 7-vuotiaista lapsista, jotka matkustavat vanhempiensa passilla, ei tarvitse olla valokuvaa. Yli 15-vuotiailla Viroon saapuvilla henkilöillä pitää olla oma passi.
Viroon saapuvilla 7-15-vuotiailla lapsilla pitää olla oma passi. Jos lapsen tiedot on liitetty vanhemman passiin, lapsen nimen lisäksi passissa tulee olla hänen valokuvansa. Alle 7-vuotiaista lapsista, jotka matkustavat vanhempiensa passilla, ei tarvitse olla valokuvaa. Yli 15-vuotiailla Viroon saapuvilla henkilöillä pitää olla oma passi.
Miten tuo vanhemman passiin liittäminen tapahtuu? Onko se vaan yhden vanhemman passiin vai voidaanko lapsi liittää molempien passiin jos erikseen matkustetaan?
Miten tuo vanhemman passiin liittäminen tapahtuu? Onko se vaan yhden vanhemman passiin vai voidaanko lapsi liittää molempien passiin jos erikseen matkustetaan?
Joo, passin tarvitsee. Mun pojalle aikoinaan haettiin puolivuotiaana passi ja viimekesänä melkein 9 vuotiaana matkustettiin sillä passilla Turkkiin. Eli kyllä vauvan passi on tänäpäivänä sen viisi vuotta voimassa.
Alkuperäinen kirjoittaja täh;29990601:Ai puolivuotiaana haettiin, ja 9-vuotiaana vielä matkustettiin sillä passilla?
Puhutko nyt 5 vuoden vai 10 vuoden passista? Jokin tässä kommentissasi ei ihan täsmää...
Alkuperäinen kirjoittaja täh;29990601:Ai puolivuotiaana haettiin, ja 9-vuotiaana vielä matkustettiin sillä passilla?
Puhutko nyt 5 vuoden vai 10 vuoden passista? Jokin tässä kommentissasi ei ihan täsmää...
Ennen passi oli voimassa 10 vuottakin, ei enää.
Lapsen passi on voimassa 5 vuotta (onko aikuistenkin..?!)
Mikäs siinä ei täsmää? Tuolloin lähes 10 vuotta sitten myönnettiin vielä 10 vuoden passeja ja sellaisella lapseni viime kesänä matkusti vaikka se oli myönnetty puolivuotiaana. Nykyään passit ovat voimassa viisi vuotta, eli tulevaisuudessa 9 vuotias ei voi matkustaa sellaisella passilla jossa on vauva-aikainen kuva.
Onko nyt selvempää?