K
kaisa
Vieras
teet tulostinpaperista tratteja (nitojalla kiinni) ja niihin lapsille poppareita, voivat syödä niitä sit ulkona ni ei ole sisällä pitkin taloa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja anneli:tee koktail siili... tai mikä se lihapullasiilen nimi nyt on?
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:teet tulostinpaperista tratteja (nitojalla kiinni) ja niihin lapsille poppareita, voivat syödä niitä sit ulkona ni ei ole sisällä pitkin taloa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Me pidettiin eilen synttärit, lapsille oli paria erilaista jätskii ja vihanneksia. Aikuiset tais sitä kakkua syödä noin niinkun enemmän, mut koko kakku meni kuiteski vaikkei meitä paljoo ollutkaan![]()
Mut oikeesti mun mielestä noi jätskit jne. riittää aika hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Eihän juhlat oo mitään ilman kakkua :|
t:läski![]()
minäpäs! ja siks kyselinkin ton juustokakun perään ,se ois niin taivaallisen hyvää![]()
mut tosiaan ku en oikeen kerkee leipomaan niin mitä hittoo sitä keksis? :/ jotain ekstrahelppoo ja gluteenitonta ja täysin maidotontakin, kiitos.
Alkuperäinen kirjoittaja ....:Gluteeniton nyt on superhelppo tehdä. Teet esim juustokakun millä tahansa neitstä löytyvän ohjeen mukaan ja teet keksipohjan gluteenittomista kekseistä. Juustokakku on muuten helppo tehdä eikä uunia tarvita. Lähinnä siis kaikki sotketaan keskenään. Maidotonta et siitä saa jos siihen menee tuorejuustoa/ rahkaa/ kermaa mutta laktoosittoman saat.
Esim. pätkistäyte on juustokakussa hyvää ja pätkis on gliteeniton.
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:Miten ois carlotte? teet sen maidottomana?
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja ....:Gluteeniton nyt on superhelppo tehdä. Teet esim juustokakun millä tahansa neitstä löytyvän ohjeen mukaan ja teet keksipohjan gluteenittomista kekseistä. Juustokakku on muuten helppo tehdä eikä uunia tarvita. Lähinnä siis kaikki sotketaan keskenään. Maidotonta et siitä saa jos siihen menee tuorejuustoa/ rahkaa/ kermaa mutta laktoosittoman saat.
Esim. pätkistäyte on juustokakussa hyvää ja pätkis on gliteeniton.
juu oon tehnyt joskus gluteenittomana juustokakun ja siks aattelinkin että ois kätevä. Osaatko sanoo tosta että meneekö pilalle jos kuljetan sitä monta tuntia kylmälaukussa juhlia edeltävänä päivänä?
maidoton on aina niin vaikee ku pitää olla täysin maidoton :/ mokkaruutuja teen yleensä maidottomana.
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:Miten ois carlotte? teet sen maidottomana?
mikä se on? ei löytyny pikasella googlettamisella :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Mikä on pitkä kuljetusmatka? Mä olen liivaatteella hyydytettyjä juustokkakkuja kuljettanut 300km matkan eikä miksikään ole menneet. Katsoppa www.kinuskikissa.fi
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Mikä on pitkä kuljetusmatka? Mä olen liivaatteella hyydytettyjä juustokkakkuja kuljettanut 300km matkan eikä miksikään ole menneet. Katsoppa www.kinuskikissa.fi
noin about 610km :|
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Benevivalla on vaahtoutuva vanilja kastike joka on täysin maidoton, mutta on kaura& soijapohjainen. Sunnuntailla on myös maidootn vispi.
Kakun väliin voi tehdä esim kiisselin, paksun sitruunakiisselin joka tehdään maizenaan. Kakkupohjan taas gluteenittomana. Kakun reunat taas ovat se hankalampi osuus koska miten ne koristelee.
Mä ehdotan marenkikakkua. Se on sekä glut että maidoton jos vaan katsoo mitä täytteeksi laittaa.
Maidoton suklaa on usein myös gluteeniton. Joten suklaakuorrutetun kakun voi tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Benevivalla on vaahtoutuva vanilja kastike joka on täysin maidoton, mutta on kaura& soijapohjainen. Sunnuntailla on myös maidootn vispi.
Kakun väliin voi tehdä esim kiisselin, paksun sitruunakiisselin joka tehdään maizenaan. Kakkupohjan taas gluteenittomana. Kakun reunat taas ovat se hankalampi osuus koska miten ne koristelee.
Mä ehdotan marenkikakkua. Se on sekä glut että maidoton jos vaan katsoo mitä täytteeksi laittaa.
Maidoton suklaa on usein myös gluteeniton. Joten suklaakuorrutetun kakun voi tehdä.
kattelin tollasia marenkikakkuja niihin näköjään kaikkiin tulee kans kermaa, mutta kai niihin kävis tollanen maidoton vispi esim? sehän oiskin hyvää!mansikkamarenkikakkua
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:onko olemassa maidotonta tuorejuuston korviketta?
http://www.kinuskikissa.fi/?p=3962 jos tollasen tekis? digestivejä on gluteenittomana ja jos tota kermaa on maidottomana, mitä ton vaniljatuorejuuston tilalle laittais?
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:onko olemassa maidotonta tuorejuuston korviketta?
http://www.kinuskikissa.fi/?p=3962 jos tollasen tekis? digestivejä on gluteenittomana ja jos tota kermaa on maidottomana, mitä ton vaniljatuorejuuston tilalle laittais?
Tofutti tuorejuusto on maidoton
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:onko olemassa maidotonta tuorejuuston korviketta?
Tofutti tuorejuusto on maidoton
löytääkö sitä ihan jostain perus prismasta? ja maistuu hyvältä?
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:kiitos sulle paljon! :flower:![]()
löysin tuolta kinuskikissan sivulta myös glut.+maidottoman suklaakakun, voisin siis tehdä sen+sitten tuon mansikkamarenkikakun jos löydän aineet. lisäksi jotain suolaista ja mansikoita isoon kippoon, saa luvan kelvata!![]()