tarvii kastelahja apua!!!

Minusta lusikka ei ole mauton... katsopa Kalevala-korun sivuilta, siellä on yksi tosi upea. Samoin joku miehekäs Kalevala-koru voisi olla hieno.

Taulu olisi ihana, joku grafiikanlehti vaikka. Tai valokuvakehys, mutta ei mikään vauvakehys vaan tyylikäs ja yksinkertainen metallinen. Kummin itse sitoma valokuva-albumi oli meillä paras lahja (ja käsin sidottuja kirjoja myydään käsityökaupoissa).

Musta sormus ei ole lainkaan tylsä. Meidän lapset ovat kaikki saaneet sormuksen (pojat sai kantasormuksen ja mukana tuli myös kultainen ketju, johon sormuksen voi pujottaa sitten joskus).
Sitten on tullut kastetodistuskotelo, valokuvakehyksiä (kaikki erikoisia), sitten on näitä erilaisia pankkeja, tyttö sai soittorasian, johon oli kaiverrettu hänen nimensä, sitten on lasikirjeitä, jossa runo, suojelusenkeli-seinätalu, ensimmäinen vuoteni-albumi...

mä etsin nyt jotain mikä sopis meijän neitosen vietäväksi.... miettisin jos tekis itse kirjan ja neiti täyttelis sitä itse aina kun pikkuherra oppii jotain uutta tai on ollut jotain ihmeellistä. siinä olis sekä muisto vauvalle ,että neitoselle...

meiltä tulee se kastevesivene,niin neiti sais tuoda jotain "yhteistä" siis vauveln ja hänen välistä....