tarttuuko sika influenssa ala teitse??

Ewi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
terveys kyssä= jos tuun ulkoota enkä jaksa pestä käsiä enkä malta pitää niitä myöskään kurissa........... onko vaaraa???
No eiköhän ne sun pi**un mehevät aromit tapa sen viruksen...
heh itte oon lähinnä aatellu et taka luukusta ne aromit tulee----------->> toisille pommit toisille onnet ;) ootko muuten millanen mies??? :heart:
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
terveys kyssä= jos tuun ulkoota enkä jaksa pestä käsiä enkä malta pitää niitä myöskään kurissa........... onko vaaraa???
No eiköhän ne sun pi**un mehevät aromit tapa sen viruksen...
heh itte oon lähinnä aatellu et taka luukusta ne aromit tulee----------->> toisille pommit toisille onnet ;) ootko muuten millanen mies??? :heart:
Ihan kuule nainen oon...
p.s eksä oikeesti osaa yhdyssanoja??
 
Ewi
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Ihan kuule nainen oon...
p.s eksä oikeesti osaa yhdyssanoja??
ok antaa olla

itte osaan yhdys sanat just prikulleen--------->> ittellä vaan tapana= kirjotan kaikki yhdys sanat erikseen ei oo tota ongelmaa mikä yhdys sana mikä ei..........
 
Riippuu
siitä, mitä tuolla tarkoitat. Jos roplaat itse itseäsi, niin kyllä emättimen happamuus tappaa pöpöt. Mutta jos menet pesemättömillä käsilläsi hieromaan miehesi jormaa ja sitten nuolet sitä perään, niin varmasti saat pöpön.
Mutta toisaalta mä kyllä luulen, että jos et pese käsiäsi ollenkaan, saat pöpön elimistöösi vaikkei kätesi kävisi kaulaa alemmas... :D
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Ihan kuule nainen oon...
p.s eksä oikeesti osaa yhdyssanoja??
ok antaa olla

itte osaan yhdys sanat just prikulleen--------->> ittellä vaan tapana= kirjotan kaikki yhdys sanat erikseen ei oo tota ongelmaa mikä yhdys sana mikä ei..........
Jaa miks se olis ongelma jos tiedät prikulleen mikä on yhdyssana ja mikä ei?? Muilla se tulee luonnostaan, ei tartte kato miettiä...
 
Ewi
Alkuperäinen kirjoittaja Riippuu:
siitä, mitä tuolla tarkoitat. Jos roplaat itse itseäsi, niin kyllä emättimen happamuus tappaa pöpöt. Mutta jos menet pesemättömillä käsilläsi hieromaan miehesi jormaa ja sitten nuolet sitä perään, niin varmasti saat pöpön.
Mutta toisaalta mä kyllä luulen, että jos et pese käsiäsi ollenkaan, saat pöpön elimistöösi vaikkei kätesi kävisi kaulaa alemmas... :D
itteeni vaan jyyssään................. itte miettiny et jos en sorki itteeni esim nenukkaan vaikka on addiktoinu nenun kaivuuseen + pesen kädet ennen ku meen keittiöön------------->> ei vaaraa.......... ittellä vaan ku alaston suomi heilojen kans mesettelen ny ni väkisin alan jyyssää
 
Mäkin oon ylipäätään miettinyt tota, että tauti kuin tauti tarttuu yleensä limakalvoille sen saadessa..
Eli jos meet ostarilla veskiin, etkä pese käsiäs ennen pyyhkimistä, ja paljas sormi jossa juuri joku tuotteita hiplatessa tarrannut bakteeri/virus, osuu alapäähän vahingossa paprun ohi, niin eikös se tauti ole jo saatu? :/ :whistle:

Vai mistä ne basillit tietää millä limakalvoilla ne notkuu?
 
??
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Mäkin oon ylipäätään miettinyt tota, että tauti kuin tauti tarttuu yleensä limakalvoille sen saadessa..
Eli jos meet ostarilla veskiin, etkä pese käsiäs ennen pyyhkimistä, ja paljas sormi jossa juuri joku tuotteita hiplatessa tarrannut bakteeri/virus, osuu alapäähän vahingossa paprun ohi, niin eikös se tauti ole jo saatu? :/ :whistle:

Vai mistä ne basillit tietää millä limakalvoilla ne notkuu?
No hei säkin imbesilli, ootko koskaan miettinyt MIKSI emättimen limakalvo on niin HAPAN?!
 
Ewi
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Mäkin oon ylipäätään miettinyt tota, että tauti kuin tauti tarttuu yleensä limakalvoille sen saadessa..
Eli jos meet ostarilla veskiin, etkä pese käsiäs ennen pyyhkimistä, ja paljas sormi jossa juuri joku tuotteita hiplatessa tarrannut bakteeri/virus, osuu alapäähän vahingossa paprun ohi, niin eikös se tauti ole jo saatu? :/ :whistle:

Vai mistä ne basillit tietää millä limakalvoilla ne notkuu?
totta toi sun sormi fantasias----------------->> aattele jos kohtalo on noin pienestä kii?????????
 
nuha
Virustauti -> tarttuu. Mitä hiton väliä sillä sitten on, että mitä tietä se tarttuu. Infuenssia tulee ja menee, ei sika oo sen kummepi kuiin aikaisemmatkaan. Mahtava markkinointikampanja korkeintaan tämä hysteria on ollut.
 

Yhteistyössä