Tarttui 1½ viikkoa sitten eräs mies baarista mukaan ja pidettiin hauskaa

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Aamulla mies jätti puhelinnumeronsa ja sanoi, että hänelle voi soittaa. Antoi pusun ja lähti.

En ole soittanut enkä laittanut viestiä. Ei oikeen nappaa se mies, mutta toisaalta taas ehkä vois... En mä tiedä. Kaverikin ihmettelee, että miksi en ota yhteyttä. Kaveri kun näki kenen kanssa lähdin, itte asiassa kaveri mua yllytti ottamaan sen miehen kun itte laitoon vähän vastaan.

Se mies on siis ihan mukavan oloonen ja näin, mutta en tiedä...Ja se miehen ikäkin. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
miksi tapailla/olla suhteessa ihmisen kanssa,joka ei nappaa?onko sillä sun nro?jos,niin onko ottanut yhteyttä itse?

Ei sillä ole mun numeroa. No sitä mäkin tässä mietin, että miksi tapailla jos ei oikeen kiinnosta...kun toisaalta vähän kiehtookin, mutta en mä tiedä!

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
miksi tapailla/olla suhteessa ihmisen kanssa,joka ei nappaa?onko sillä sun nro?jos,niin onko ottanut yhteyttä itse?

Mun mies ei napannu ekojen tapaamisten perusteella.

Mutta sitte läks.... :D

:D mul on täs lähiaikoina käyny niin,et on napannu ja sit kun toisen kerran on tavattu,niin mua ei ookaan napannu :o :snotty:

Ei munkaan eikä toistenkaan eikä kolmansien..mutta nyt on ollut mukana tukevasti 10 vuotta!

:D mul on täs lähiaikoina käyny niin,et on napannu ja sit kun toisen kerran on tavattu,niin mua ei ookaan napannu :o :snotty:

No, tuostakin on kokemusta kyllä :D

Yhteistyössä