E
että ottaa päähän
Vieras
nyt mies syyttää 1,5-vuotiasta lasta koko pöydän tuhoamisesta. Kyllä minun mielestä se on ihan vaan miehen syytä, koska itse jätti tavaransa pöydälle lapsen saataville, kun oli hänen kanssaan ja hänestä vastuussa. Ei ole kuulemma miehen syytä, vaan lapsen syytä kun paukutti ruuvimeisselillä pöytää ja tuli jälkiä, liimasi papereita kiinni pöytään ja laittoi kaksipuoleisella teipillä myös papereita ym. kiinni pöytään.
Mies huusi lapselle, että "sinä senkin idiootti, miksi v*tussa piti pöytä tuhota..." (mies ei yleensä huuda tai suutu helposti, varsinkaan lapsille) ja minä kuulin tuon yläkerrasta, menin katsomaan ja sanoin ettei se kyllä todellakaan lapsen syytä ole, jos itse jätit tavarat saataville... mies oli edelleen sitä mieltä, että ei ollut hänen syytään vaan lapsen syytä. Totesin vaan, että "aha" ja lähdin lapsen kanssa yläkertaan.
Kenen syytä tapahtuma ja pöydän tuhoutuminen mielestänne oli?
Mies huusi lapselle, että "sinä senkin idiootti, miksi v*tussa piti pöytä tuhota..." (mies ei yleensä huuda tai suutu helposti, varsinkaan lapsille) ja minä kuulin tuon yläkerrasta, menin katsomaan ja sanoin ettei se kyllä todellakaan lapsen syytä ole, jos itse jätit tavarat saataville... mies oli edelleen sitä mieltä, että ei ollut hänen syytään vaan lapsen syytä. Totesin vaan, että "aha" ja lähdin lapsen kanssa yläkertaan.
Kenen syytä tapahtuma ja pöydän tuhoutuminen mielestänne oli?