Tarttis tukevat imetysliivit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tissiliivit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anita-merkkisiä suosittelen. Googleta, löytyy omat sivut. Hinnat taitaa olla 50? ja ylöspäin, mutta laatu maksaa :) Ainakin kaikki henkkamaukat ja lindexit kannattaa kiertää kaukaa.

Alkuperäinen kirjoittaja --:
Anita-merkkisiä suosittelen. Googleta, löytyy omat sivut. Hinnat taitaa olla 50? ja ylöspäin, mutta laatu maksaa :) Ainakin kaikki henkkamaukat ja lindexit kannattaa kiertää kaukaa.

Mikä niissä on vikana?

pitää käydä kattoos. paikallinen liike mainostaa -20% anita-imetysliiveistä. mulla on ollu triumphin imetysliivejä mut alkavat olla kulahtaneita, tarttis uusia.vinkkejä siksi kyselen.

Alkuperäinen kirjoittaja juupa:

Mikä niissä on vikana?

Mulla ainakin kappahl lörpsähti nopeasti eikä enää tue. Yö liiveinä ok.
Täällä käytetään bravadoksia

Carriwell -ihan parhaat ja kestävät. Taisi saada vaan netistä, googleta siis. Ei missään nimessä mitään henkkamaukan tms. kaarituellisia kammotuksia, jotka tuntui epämukavilta...

Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:
Carriwell -ihan parhaat ja kestävät. Taisi saada vaan netistä, googleta siis. Ei missään nimessä mitään henkkamaukan tms. kaarituellisia kammotuksia, jotka tuntui epämukavilta...

Henkkamaukan varmaan voi tuntuakin, mutta Carriwelleihin verrattuna nuo Changen kaarituelliset oli pelastus.

Ei todellakaan riittäny tommoset toppihirvitykset tukemaan riittävästi maitoaikaan. :D Eikä nuo kaarituet painaneet kertaakaan, vaikka ois kuinka täyteen tullu tissit (tosin otin niistä sen kainalotuen jo alkuun pois). :)

Ok, mullä ei kyllä ollut mitään toppimallista, vaan ihan kunnolliset. Eikun oli toiset hiukan toppimaiset, mut todella tukevat. Olen pitänyt jälkeenpäin urheiluliivinä vielä, taisi olla sillon raskauden jälkeen sellasta D-kuppia, että mitään järkkyä maitokanisteria en joutunut mukana raahaamaan. Ja kannattaa tosiaan ehkä kokeilla mikä omaan kroppaan tuntuu parhaalta, älä osta vanhasta muistista misään nimessä!

Sitä Bravadoa mietin aiemmin, vaan ei tullut nimi mieleen.... Luulen, et vaan netistä saa, mutta helppoahan se on kun täälläkin osaat surffata ;) Kokotaulukot löytyy ja ainahan ne voi palauttaa. Vähän vaivaa siitä kyllä, mutta jos hyvät saa niin kannattaa otaa riski.

Yhteistyössä