Mitkä olisi hyvät talvikengät ja mikä talvihaalari n. 1,5-vuotiaalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on esikoiselta perittynä Peuhun haalari (19.90 E) ja Kuoman tarralliset talvikengät (vähän käytettynä ostetut 15 E) ja nyt huusin vielä Lassien suprafill haalarin 21 E. Luulisin että näillä pärjätään.

haalareita löytyy hintahaitarissa 20-200euroa, joten jokaisen kukkarolle jotain =) mä tykkään ite vedenpitävistä teceistä, reimaa, ticketiä, katvigia uusimpana, idattä, minymoa, monenlaista kokeiltu =) kengät samoin, mä tykkään goreista, superfitit ja viikkarit suosikkeja =)

Meillä ollu 5v pojalla Jonathania ja Travallen Remua ja molemmat hyviä. Remu maksaa n.90? ja Jonathan n.70?. Kenkinä ollut Vikingin goret ja Kavat. Nyt ostan 1,5v tytölle TähtiJonathan haalarin ja kenkiä vielä mietin. Tepsuja olen ajatellu mut pitäskö sittenkin hankkia goretexit kun talvet on mitä on.

Alkuperäinen kirjoittaja Halipupu:
Meillä on esikoiselta perittynä Peuhun haalari (19.90 E) ja Kuoman tarralliset talvikengät (vähän käytettynä ostetut 15 E) ja nyt huusin vielä Lassien suprafill haalarin 21 E. Luulisin että näillä pärjätään.

Prismassa näytti olevan tommonen Lassien suprafill- haalari, eli jossa alaosa sitä "kurahousukangasta". Kokoon 86 cm asti oli vyötäröön asti ja siitä suuremmat koot niin, että vain polviin tai polven alapuolelle asti. Meillä tyttö on paljon kontillaan ja istuu jalat koukussa monesti maassa, niin aattelin että semmonen pitäis olla mikä kosteutta kunnolla sitten pitäisi. Tuo haalari vois olla ihan hyvä, eikä kalleimmasta päästä olis.

KYSYMYS vielä olisi talvihaalareihin liittyen. Loskakeleillähän voi laittaa kurahousua päälle jos puku ei täysin vedenpitävä, mutta minkälainen vedenpitävyys pitää olla esim. 2-asteen pakkaskelillä kun lapset kuitenkin istuvat maassa. Käykö normitoppapuku, vai pitääkö siinä olla jotain kosteutta suojaavaa??!!

Olen luottanut lassien suprafill haalareihin, jo kolmas menossa. Näppärät kun ei tarvitse pukea kurahaalareita päälle. Kenkinä talvella on ollut kuomat, toimii (ainakin meillä). Uudet kuomat tuli taas ostettua talven varalle=)

Yhteistyössä