Tarrakerho-kiertokirje,miten pääsen siitä eroon...?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mianna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meille tuli kans se jossa oli jo tarrat mukana. Minä palautin tarrojen kanssa, vaikka tuli ystävältä. Sen verran pihi olin et lähetin joulukortin kanssa samassa kuoressa...

Tosi reilua kun kiertokirje tulee lapsen nimellä ja hän sen avaa ja löytää tarra-arkin. Ala nyt sen jälkeen selostamaan lapsellesi, ettei ne tarrat nyt olekaan hänelle kun pitäisi palauttaa lähettäjälle. Meille tämä kirje on tullut jo kahdesti ja roskiin olen laittanut ihan kylmästi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mianna:
vaikka suht harvoin nähdäänkin,kehtaisinko tuikata takkaan..

No kyllä kehtaat! Mikään pakko noita oo jatkaa vaikka onki ystävältä tullu, jos siitä vetää herneet nenään ettet oo jatkanu sitä niin anna vetää. Tai sitten vaan reilusti pistät takasin ja sanot että kiitos ei.

meijän poika ilmoitti ettei tahdo osallistua-tyhmä juttu kuulemma. Palautettiin antajalle! Ei sitten tule harmia muille!!

Postitin takaisin tarrat ja kirjeen - ja toivon kovasti, ettei meille enää tulisi vastaavia . Oli jo toinen tarraketjukirje meille. En tajua, mitä järkeä ketjukirjeissä edes on nykyisillä postimaksuilla.

meille tuli viimekesänä terrakerho-kirje, mis piti lähettää tarra-arkki vaan yhdelle ja sitten viidelle uudelle pelkkä kirje.
mutta kuukausi sitten tuli uusi tarrakerho-kirje, missä piti lähettää tarra-arkki sille keltä oli saanu kirjeen + kuudelle muulle...
ei osallistuttu.

Meidän tytölle tuli myös ja lähettäjä on puolituttu(ei siis lapsi vaan tuttu vanhempi) ja muutaman viikon tunsin huonoa omaatuntoa, kun en lähettänyt eteenpäin enkä tarroja takaisin. Mielestäni aika lapsellista aikuisten lähettää 6 vuotiaalle tytölleni... ihan ok jos lapset itse myöhemmin lähettäisivät.

Ei teidän kirjettä tarvitse noin mollata jos ette itse ole siihen tyytyväisiä...Meidän tyttö oli viikon kipee ja kyllähän se kirje lasta aina piristää kun muuten lapset eivät saa kirjepostia.Ei teidän tarvitse tälläisesta netissä marmattaa :(

Lähetät takaisin tietenkin. Just siks tämä maa on menossa ihan persiilleen kun kaikki on silleen et emmää voi sitä ja tätä ku sille ja sille tulee paha mieli. Loput juoksee sitten rahan perässä. Alkakaa pitää puolianne, ei tarvitse ruveta riehumaan tai tieten tahtoen loukkaamaan ketään mutta suoraselkäisyyttä, rehellisyyttä, tervettä itsekkyyttä. Omakin olo helpottaa kun ei aina tartte olla potemassa huonoa omatuntoa milloin mistäkin tai panikoida milloin mitäkin. Lopettakaa vatvomasta mitä muut ajattelee kun sillä ei oo paskankaan väliä edelleenkään kun vain ei edelleenkään OIKEASTI loukkaa ketään. Se että naapurit pyytää kahville ja ei huvita mennä ni ei mee vaikka ei ois sen kummepaa "syytä" kun että haluan maata sohvalla ja piereskellä. Jokaisella on oikeus valita kuinka vapaa aikansa käyttää. Kun näitä asioita tarpeeksi kelaa ja harjoittelee niin alkaa sujumaan. Alkaa erottua omat ja muitten rajat selkeemmin. Ympäristökin alkaa erilailla kunnioittaa kun on oman arvonsa tunteva toisia polkematta ja seisoo sanojensa takana. Ps. tiedetään, että ei ole helppoa kaikille, mut mitä vaikeemmalta se tuntuu sitä enempi on syytä korjata asia.

Mä oon kai outo mut haluun ilahduttaa lapsia. Tein kivan pussukan missä kaikkia ihania juttuja ja vien ekana olevalle. Tarroja mulla ei juurikaan ollut joten korvasin kaikella muulla mukavalla. Ihan vaan lasten iloksi.

Yhteistyössä