Tarkotukseni ei ole vihastuttaa, kysyn vain:)

Sipsejä en muista syöneeni ku vasta ala-asteella, mut kai mä niitä aiemminkin oon syöny tai ees maistanu???

Hampurilaisen muistan syöneeni joskus vitos tai kutos luokalla ekan kerran. En oikein tykännyt niistä enkä pitsoista ennenku joskus tuossa iässä vasta/yläasteella. Eikä tuu nykysinkään syötyä varsinkaan hampurilaisia usein, viimeksi joskus 2-3v sitten. Eiku maistoinhan mä tuossa miehen hampurilaisesta tän vuoden puolella vähän. :D
 
Ei mitään muistikuvaa, mutta varmaan aika pienenä. Mun isä ajoi silloin taksia ja oli todella paljon poissa kotoa. Hän tuli usein iltamyöhällä grillin kautta kotiin, hirveä läjä hampurilaisia mukanaan. Usein oltiin jo nukkumassa ja isä herätti meidät herkuttelemaan. Se on yks parhaita lapsuusmuistoja :heart:
 
mellan
olin varmaan yläasteekka kun söin ekan kerran hampurilaisen ja sipsejä varmaan ala-asteella jonkun synttäreillä. Me saatiin karkkiakin tosi harvoin. Onneks tyttö ei vielä ainakaan tykkää hampurilaisista, mutta sipsejä kyllä söis. Siksipä syönki sipsejä ainoastaan sillon, kun tyttö ei ole kotona
 
Ensimmäisen hampurilaisen söin kuudennella luokalla ja ei ollut kauhean hyvää, mutta nyt maistuu vähän turhankin hyvin :ashamed: Sipsejä söin varmaan aika pienenä kun kärsin matkapahoinvoinnista ja ne helpotti.
 
Ekan hampurilaisen söin 8-vuotiaana ku serkkuni oli mulle seurana illan ja oltiin saatu porukoilta lupa et voidaan pyöräillä kylälle hampurilaisen ostoon kunhan ollaan kymmeneks takas kotona. Ei siitä hampurilaisesta jääny niinkään mielikuvaa vaan se oli jännää kun sai käydä niin myöhään kylillä... Ja sit oli hirvee kiire kotiin kun tuli Kovaa peliä Bostonissa :D
 
Voisihan sitä kysyä esim. että milloin söit ensimmäisen kerra grillattua kesäkurpitsää tai sieniä. Tai milloin söit ekan kerran makkaraa.

Vastaukset olisivat samat. Ei mun lapsuudessa syöty hampurilaisia eikä krillattuja vihanneksia.

Mun lapsuudessa ei tiedetty/välitetty sulan vaaroista pienelle vaan makkaroita ja sipsejä annettii jo pienestä pitäen :/
 

Yhteistyössä