Tarkottaakohan tää nyt pahinta (raskaudesta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Allu-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä joskus kuulin, että jos pahoinvointi loppuu yhtäkkiä niin se ei meinaa hyvää.. Siksi panikoin.

Ottaiskohan terkka mut huomenna pikasesti neuvolaan.. Jos se yrittäis kuunnella sydänääniä. Helpottais vähän jos tulis ees lukema siihen doppleriin. Ens viikolla on vasta eka neuvola ja sitä ennen ois piiiitkä viikonloppu mulle stressata asioita... :(

Mulla oli eka raskaudessa pahoinvointia tasan yhden kerran, jolloin yrjösin. Tuli poika. Toisella kertaa pahoinvointi kesti viikkoja ja oksensin lähes aina, kun maha pääsi liian tyhjäksi =verensokeri laski liikaa. Tuli tyttö.

Tarkoitan vain, että ei kannata huolestua, jos muuten kaikki tuntuu olevan ok. Jokainen raskaus voi olla hyvinkin erilainen. Onnellista odotusta! :)

Mulla oli esikoisesta rv 13 asti paha olo, siksi tuntuu vähän oudolta tää. Tiedän kyllä että ne raskaudet voi olla erilaisia, mutta minkäs mä sille voin ku oon tällanen stressaaja.. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Missä asut?:
Pääsisitkö huomenna yksityiselle ultraan, onko sun kotikaupungissa mahdollista?

Hei keksin toisen idean! Soita aamulla sairaalaan naistentautien polille ja pyydä päästä sinne! Keksit vaikka että on kovat alavatsakivut tms. Ä-polille ei pääse noilla viikoilla kun ei ole edes ä-neuvolan asiakas vielä.

En tiedä ottaako ne sua sinne naistentauteihin ultraan ilman lähetettä - kokeile. Mä olen kyllä päässyt joka kerta, mutta mulla on taustalla esikoisen kohtukuolema, joten seur. raskauksia on seurattu hyvin tiiviisti.

Yhteistyössä