Tarkoittaako tämä, että mies petti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hitto

Vieras
Sain virtsatietulehduksen seksin jälkeen. Mulla on taipumus saada vti, jos olen jonkun uuden miehen kanssa, kun tulee uusia bakteereita.

NOH, olen kumminkin ollut saman miehen kans yli puoli vuotta eli sen bakteerikantaan olen jo tottunut. Nyt kun sain ton vti:n niin hiipi mieleen epäilys, että mies olisi (ehkä jopa seksiämme edeltävänä päivänä, kun ei illalla vastannut puhelimeen eikä tekstareihin) ollut jonkun toisen kanssa.

Sanokaa kuvittelenko omiani, vai voisko se toisen naisen kanssa oleminen olla syy. :( Muulloin mulle ei tule vti:tä kuin just seksin jälkeen ja yleensä silloin on ollu joku uus mies.

Raskauden aikana kyl muutenkin saa helpommin virtsatietulehduksen... Mutta toki toi sunkin epäily siihen voi olla syynä, mutta toivotaan ettei miehes oo toisen luona ollut !!!!!

JOS vaikka kuviteltais että sun mies olis pettänytkin, kai se olis käynyt pesulla sen jälkeen? Silloinhan ei pitäis olla mitään "uusia" pöpöjä matkassa? Uskoisin että ei ole pettämisestä johtuvaa tuo tulehdus...

Voit kuvitella.
Itselle tuli elämäni ainoa hiiva, kun joskus aikanaan ex-mies toi sen muualta, eli ei toi kuitenkaan mahdotonta ole.
Mutta ensin kannattaa miettiä ihan normaalit syyt, sitten vasta epäillä.

Mies ei sanonut mitään syytä siihen, miksi ei vastannut soittoon ja tekstariin vastas vasta aamulla duunista...ja samana päivänä meillä oli seksiä.

Mutta, aion kysyä suoraan siltä. Eli että jos on ollut toisen kanssa, niin nyt on aika tunnustaa, koska kyseessähän voi silloin olla myös sp-tauti :(

oletko jo saanut varmuuden että sulla on virtsatietulehdus? Vai epäiletkö vasta sitä? Vai voiko joku sukupuolitauti oireilla samoin kuin pissitulehdus? Kauanko tästä "mahd. pettämisillasta" on aikaa?

Selitys voi olla yksinkertainen. Virtsatulehdushan johtuu siitä, että e-coli-bakteeri on siirtynyt peräsuolesta kutsumattomana vieraana emättimen puolelle. Tämä voi tietysti liittyä siihen, millaisia tekniikoita seksissä on käytetty. Lisäksi olen kuullut, että jos on kovin ajellut paikat, niin tämä karkaaminen tapahtuu helpommin.

Sukupuolitaudin mahdollisuuden suljet pois käymällä testeissä.

Olisi kyllä jäänyt meidän ukolla seksit saamassa, jos yön olisi ollu teillä tietämättömillä. Itse kysyisin ukolta suoraan ja sanot, että epäilet sukupuolitautia. Katsoisin ukon reaktion.

se miksi saat vti:n usein uuden miehen kanssa ei johdu bakteerikannasta vaan siitä että seksiä harrastetaan useammin/enemmän . ihan omista tutuista pöpöistäsikin saat jos ne kulkeutuvat väärään paikkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja honeymoon vti:
se miksi saat vti:n usein uuden miehen kanssa ei johdu bakteerikannasta vaan siitä että seksiä harrastetaan useammin/enemmän . ihan omista tutuista pöpöistäsikin saat jos ne kulkeutuvat väärään paikkaan.

no, kolmen lapsen yksinhuoltaja ei harrasta seksiä yhtään sen useammin/enempää vaikka ois kuinka uus ja ihana mies kuviossa.

Että kyllä vaan se niistä pöpöistä johtuu kun ihan yksikin kerta riittää siihen että vti tulee..

Yhteistyössä