Tarkoittaako isokokoinen pitkää vai läskiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Kyseessä vanhus, joka käyttää esim. sukulaisestaan sanaa lihava, mutta minun sanoi olevan iso (kysi olenko tullut äitiin vai isään kun olen iso). En ilennyt kysyä, tarkoittaako että olen läski :ashamed:
Pituutta on himan yli 170cm, joten olen kyllä pitempi kuin naiset joskus 50v sitten, mutta painoakin on liikaa...

En vaan tykkää, jos lähes ventovieras kutsuu minua isoksi tarkoittaen että olen läski :kieh: Varsinkin kun sanoja itsekään ei sieltä laihemmasta päästä ole...

Mun mielestä se voi tarkoittaa kumpaa tahansa. Itse miellän, ettei toisaalta kovin lyhyt voi olla iso vaikka olisi kuinka leveä. Eikä taas erittäin hoikka pitkä ole varsinaisesti iso.

Eli itselleni "ison" pitäisi olla vähintään normaalimittainen + reippaasti painoa tai pitkä + vähintään normaalipainoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Mä miellän isokokoisen pitkäksi, rotevaksi ja hyvässä lihassa olevaksi.

eli läski, plösö?
Ei oo musta sama kuin läski tai plösö. Ihminen on minusta aika lähellä ihannepainoa, mutta on rintava ja reitevä (jos siis nainen) perus pömppömaha on myös, mut mahtuu vaatekokoon 40 ja vyötärö löytyy. Itse olen 172/ 72 kg ja äidin äidin sanoin komea ihminen. Roteva mieskään ei ole musta lihava, ei vaan ole harjoittanut vatsalihaksiaan. Komeat hartiat on hankkinut ruumiillisella työllä.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Mä miellän isokokoisen pitkäksi, rotevaksi ja hyvässä lihassa olevaksi.

eli läski, plösö?
Ei oo musta sama kuin läski tai plösö. Ihminen on minusta aika lähellä ihannepainoa, mutta on rintava ja reitevä (jos siis nainen) perus pömppömaha on myös, mut mahtuu vaatekokoon 40 ja vyötärö löytyy. Itse olen 172/ 72 kg ja äidin äidin sanoin komea ihminen. Roteva mieskään ei ole musta lihava, ei vaan ole harjoittanut vatsalihaksiaan. Komeat hartiat on hankkinut ruumiillisella työllä.

löytyy :D

Yhteistyössä