TARKISTAKAA TUNNUKSENNE!!!!!!

oho
Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:
siitä näkee myös koko listan, lähes 80000 ihmisen tunnukset siellä. muutaman kaverin tunnukset salasanoineen bongasin sieltä. :)


bongasit? ja nyt alat sitten kurkkia heidän sivustoja kun nuokin selvis,niinkö
 
Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:
siitä näkee myös koko listan, lähes 80000 ihmisen tunnukset siellä. muutaman kaverin tunnukset salasanoineen bongasin sieltä. :)
toihan oli riisuttu versio, ainakin siinä luki niin? joten miten olet voinut salasanat bongata?
siellä on salasanat ja meiliosotteet.
just just, ehkä mä oon sit ymmärtäny väärin mut käsitys on ollut ettei niitä suoria salasanoja oo alkuperäisessä listassa edes ollut vaan ns koodeja ja jonku ohjelman avulla salasanan voi hakkeroida...?
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:
siitä näkee myös koko listan, lähes 80000 ihmisen tunnukset siellä. muutaman kaverin tunnukset salasanoineen bongasin sieltä. :)
toihan oli riisuttu versio, ainakin siinä luki niin? joten miten olet voinut salasanat bongata?
siellä on salasanat ja meiliosotteet.
just just, ehkä mä oon sit ymmärtäny väärin mut käsitys on ollut ettei niitä suoria salasanoja oo alkuperäisessä listassa edes ollut vaan ns koodeja ja jonku ohjelman avulla salasanan voi hakkeroida...?
ihan kaikkineen ne siellä on.. siinä ekassa linkissä minkä laitoin on kohta mistä pääsee siihen listaan, ilman tunnuksien syöttämistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:
ihan kaikkineen ne siellä on.. siinä ekassa linkissä minkä laitoin on kohta mistä pääsee siihen listaan, ilman tunnuksien syöttämistä.
kävin kyllä katsomassa, meinaatko et voisin kokeilla tuolta listasta ketä vain joka ei oo älynny muuttaa salasanojaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Siis te voitte pistää tohon vaikka nimen kalle ja sitten se antaa kaikki kalle alkuiset. eli kai tosta voi turvallisesti kokeilla, ei oo pakko laittaa koko sähköpostia
joo tollai mäkin koitin. meseosoitteita oli aikas paljon, onneks ei omaa.
 
online
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
kukas rohkee uskaltaa kokeilla onko omat tietonsa levinneet
Mä en edes keksi syytä, miksi tarkistaisin.

Jos joku pääsee sähköpostiini käsiksi, niin entä sitten?
Ei siellä ole yhtään mitään mielenkiintoista tai hyödyllistä.
Sama vika..
mut jos joku pääse sähköpostiisi, saa sieltä myös lähetettyä postia sinun nimissäsi, ja pääsee henk. koht. tietoihisi käsiksi.
 

Yhteistyössä