tarkennus kirjoitukseeni: EN ole kerjuulla ENKÄ ota vastaan lahjoituksia täältä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yh

Vieras
kiitos kaikille asiallisesti vastanneille ja hyviä ehdotuksia antaneille, sekä tietysti niillekin jotka olisivat haluneet vaatteita lahjoittaa.
en halua ottaa täältä keneltäkään mitään vastaan, siksi en aloitustani kirjoittanut.
lähinnä halusin purkaa ahdistustani tilanteestani ja saada ehdotuksia jne.

miksi et ota lahjoituksia vastaan,kun täällä olis todellakin sympaattisiä ihmisiä jotka haluis auttaa. mullakin olis paljon ylimääräsii lasten vaatteita. ota ihmeessä vastaan jos ihmiset antaa. ei ne sitä pahalla tee. t: minä pennitön itse olisin todella otettu jos joku meitä auttais :)

Alkuperäinen kirjoittaja shiver:
miksi et ota lahjoituksia vastaan,kun täällä olis todellakin sympaattisiä ihmisiä jotka haluis auttaa. mullakin olis paljon ylimääräsii lasten vaatteita. ota ihmeessä vastaan jos ihmiset antaa. ei ne sitä pahalla tee. t: minä pennitön itse olisin todella otettu jos joku meitä auttais :)

juurikin sen takia, kun saan paskaa niskaani. silloin väitetään kerjuuksi tää aloitukseni enkä sitä halua. olen todella kiitollinen avuntarjoajille mutta en tätä kautta halua ottaa vastaan mitään.

En oo lukenu varsinaista aloitusta, mutta tähän sanoisin että vaatelahjoitukset on helpottanu KOVASTI arjen pyörittämistä. Ilolla olen ottanu vastaan kaiken työkavereiden kaapeistaan ulos tahtovan ylijäämän.

On mahdollistanut mm. osittaisella hoitovapaalla kotioloa lapsen kans ym. mukavaa. Niin ja vaatelahjoitusten vastaanottamisesta on näyttäny tosiaan nuo "kaapin tyhjentäjät" vain ja ainoastaan iloitsevan!

Yhteistyössä