TÄRKEÄÄ, TE JOTKA OLETTE PÄIVÄKODISSA TÖISSÄ tai OLETTE TÖIHIN HAKENEET PÄIVÄKOTIIN !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanny
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nanny

Vieras
Tarvitsisin neuvoa KIITOS !

Mitä työhaastattelussa yleensä kysytään !?

Mitä kannattaa tietää etukäteen ennenkuin menee työhaastatteluun !

Mä tosiaan haluaisin sen työpaikan, auttakaa siis että osaisin valmistautua työhaastatteluun tarpeeksi hyvin eikä niin kauheasti jännittäisi.

Mitä kerron itsestäni jne... mitä kysymyksiä ne yleensä esittää !

hmm... mä en oo ikinä tainu olla työhaastattelussa..oon menny töihin harjotetlupaikkoihin tai sitten johonkin missä on ollu tuttu pomo.. :whistle: :saint:

Mutta ole oma itsesi ja vastaa haastattelijan kysymyksiin ihan spontaanisti, älä turhaan mieti etukäteen mitä vastailet tai mitä kysytään, se antaa sinusta vain teennäisen kuvan.

Miksi sinä olisit juuri paras siihen tehtävään ja mitä huonoja puolia sinussa on ja mitä kehitettävää, eli mihin et ole itsessäsi tyytyväinen?

Onnea matkaan

Itse arvostan työkaverissa aitoutta, reippautta tarttua työhön ja kykyä selvitä ongelmatilanteissa ja paineen alla. Melkein sen kyllä aistii heti jos tällaisen ihmisen kohtaa. Uskon että haastattelijat katsovat hakijassa vähän saman tyyppisiä piirteitä. Sosiaaliset taidot ja kyky toimia erilaisten persoonien kanssa ovat myös tärkeitä.

Jos sinulle esitellään taloa, tervehdi oma-aloitteisesti vastaantulevia työntekijöitä ja tarvittaessa esittele itsesi. Samoin ota kontaktia lapsiin, yleensä aina joku reipas tulee ja tivaa kuka olet ja mitä täällä teet ? :-) Jos jännittää, kerro se. Kun kysytään vahvuuksia tai heikkouksia ole rehellinen.. Itse olen armoton jännittäjä, eikä sitä pysty peittämään. On se naama niin punainen.. Kerronkin aina tästä, mutta lisään että tuppisuuksi en silti jää..

Tsemppiä..

Yhteistyössä