Alkuperäinen kirjoittaja 25.02.2005 klo 10:49 Sanni kirjoitti:Katson,että läksyt on tehty,en tarkista,tekevät sen koulussa.(Musta on hyvä,että oppivat virheistään).
Saman aioin kirjoittaa
Sama täällä. Kysyn kyllä, onko läksyt tehty, mutta en tarkista enkä kuulustele, jos ei erikseen pyydetä.Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2005 klo 10:25 puhkis kirjoitti:Olen ilmeisesti ihan poikkeava yksilö, mutta en tarkasta läksyjä (5. ja 8. luokkalaiset). En myöskään kuulustele kokeita varten ellei erikseen pyydetä. Olen itse hoitanut kouluni itsenäisesti, sama tuntuu sopivan myös lapsilleni. Tietävät tasan, mitä tapahtuu, jos eivät itse huolehdi tehtävistään.
"Tietävät tasan mitä tapahtuu, jos eivät itse huolehdi tehtävistään." Mitä silloin siis tapahtuu? :/Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2005 klo 10:25 puhkis kirjoitti:Olen ilmeisesti ihan poikkeava yksilö, mutta en tarkasta läksyjä (5. ja 8. luokkalaiset). En myöskään kuulustele kokeita varten ellei erikseen pyydetä. Olen itse hoitanut kouluni itsenäisesti, sama tuntuu sopivan myös lapsilleni. Tietävät tasan, mitä tapahtuu, jos eivät itse huolehdi tehtävistään.