tarkastakaapa nyt kauppalista etten unohda mitään!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Neith"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Neith"

Vieras
eli pitäis tehdä kinkku paprika piirakka ja feta pinaattipiirakka

no, kinkut,paprikat,fetat ja pinaatit mulla on kotona, samoin kuin taikina
mutta täytteeseen pitää hakea kaupasta: kananmunia, kermaa ja juustoraastetta

coktail tikkuihin: viinirypäleitä, juustoa, nakkeja tarviiko niihin jotain muuta (lähinnä lapsia ajatellen noi)

sekamehu, sitruuna ja lime juomiin koristeiksi

muffinseihin mitä? mustikkaa, suklaata? mitkä on parhaita?

kotoa siis löytyy jo: kakku, keksit, limut, kahvi, kahvimaito, sokeri, lautasliinat

aivot ei nyt yksinkertaisesti toimi että mitä muuta vielä tartteis..

Coctail tikuissa pikku lihapullatkin on kivoja, meillä tosin lastenkutsuissa puolet eei sitten tykänneetkään juustosta ja yks ei syö viinirypäleitä jne. Olis pitänyt laittaa aina vaan yhtä sorttia yhteen tikkuun ;)

Musta hyviä muffinsseja tuli sellasella reseptillä jossa oli appelsiinituoremehua ja valkosuklaata (ja reilusti rasvaa...). Vähän kuorrutetta päälle niin hyvin tekivät kauppansa.

Onks sulla kaikki tarvittavat mausteet?

Piirakoihin mun tulee tungettua yleensä jotain lisämaustetta, ja sit saattaa sattua niin että kun avaan maustekaapin niin "eeiiih..."

[QUOTE="Neith";23597542]hyvä,kiitos. tomskut mää unohdin, eli lisään ne listaan, kurkkua löytyy kotoa. lihapullia en ehdi tekemään ja ne kaupan on aika ällöjä kylminä[/QUOTE]

Entäs prinssinakkeja?

[QUOTE="heh";23597548]Coctail tikuissa pikku lihapullatkin on kivoja, meillä tosin lastenkutsuissa puolet eei sitten tykänneetkään juustosta ja yks ei syö viinirypäleitä jne. Olis pitänyt laittaa aina vaan yhtä sorttia yhteen tikkuun ;)

Musta hyviä muffinsseja tuli sellasella reseptillä jossa oli appelsiinituoremehua ja valkosuklaata (ja reilusti rasvaa...). Vähän kuorrutetta päälle niin hyvin tekivät kauppansa.[/QUOTE]

muffinsit kuullostaa kieltämättä hyviltä, täytyy googlettaa resepti :)

[QUOTE="Neith";23597542]hyvä,kiitos. tomskut mää unohdin, eli lisään ne listaan, kurkkua löytyy kotoa. lihapullia en ehdi tekemään ja ne kaupan on aika ällöjä kylminä[/QUOTE]

kannattaa koittaa kivikylän lihapullia, tosi hyviä kylmänä

kannattaa koittaa kivikylän lihapullia, tosi hyviä kylmänä

täytyy katsoa et löytyykö alepasta.. se kun on ainut mikä aukeaa klo 10..mulle tulee kyllä taas kiire : /
täytynee oikeasti harkita tätä elämän asennetta että miksi tehdä tänään jotain jos sen voi tehdä huomenna..
pitäis leipoo ja kasata noi kaikki, koristella kakku valmiiksi, siivota, käydä kaupassa ja vielä tyhjätä kirppispöytä klo 14 mennessä.. vierat tulee klo 16... että hjyvä minä taas vaihteeks |O

Yhteistyössä