Tarjottavat 30v synttäreille

Meillä on miehen 30v juhlat viikonloppuna.

Juomapuoli on lähes hoidettu (tarjoamme olutta, siideriä, lonkeroa, boolia, snapseja). Pitäisikö tarjota myös skumppaa vieraiden tullessa? Vieraat tulevat eri aikaan, kuka mitenkin pääsee, klo 15-20 välillä.

Alkuun tarjoan kakut ja kahvit, koska oletan vieraiden syöneen ennen tuloaan. Olemme myös kutsussa ilmoittaneet, että ruokailu tapahtuu illemmalla.

Sitten se ruokailu:

grillattavaa (Mitä se olisi? Mietin ribsejä tai makkaraa)
Vihersalaatti
Aurinkokuivattuja tomaatteja, fetaa, oliiveja, marinoitua sipulia, marinoituja valkosipulinkynsiä
Kanapastasalaatti
Patonkia, levitteitä
Juustoja
Hedelmiä

Muuta, mitä?
 
"Piipii"
Minun miehen synttäreille marinoin itse possun pihvejä ja lisäksi oli hornetteja.
Illaksi varattiin vielä makkaraa, mutta aamuun se sitten meni.. ;D

Turhaan hankit skumppaa..
 
Chb
Meilläkin on 30v juhlat ensi viikolla. Eka on lasten juhlat ja myöhemmin ne 30v juhlat. Illaksi teen salaatteja, ruissipsikala snackeja, piirakkaa.. Ja niitä makeita. Mitä suolasta voivielä tarjota? Ja tietty jos päivältä jää lasten synttäriruokia..
 
Chb
Joku kana-rucola-oliivi ja joku toinen, en ihan tiiä vielä.. Mietin et pitäiskö olla jotain vielä ruokaisampia tarjottavia. Tosin en usko et jaksetaan paistella tai grillata mitään
 
No,
kuulostaa ihan hyvälle. Grillattavaksi ehdottaisin broilerileikkeitä ja herkkusieni-pekonivartaita ja/tai kasvisvartaita (pastasalaatin kanan voi vaihtaa kinkkuun tai vaikka savukalaan). Viiniä ostaisin tönkän tai kaksi.
 
Lapsia on juhlissa alkuun, mutta luultavasti suurin osa on lähtenyt jo kotiin ennen ruokatarjoilua (muutenkin lapsia on tulossa max 5 omien lisäksi).

Mietin illalla vielä tarjoiluja:

Kanapastasalaatti
Vihersalaatti
Salaatin lisukkeet, oliivit ja fetat, sipulit yms.
Tzatziki
Patonki ja levitteet
Makkaraa (ja ehkä jotain muuta)
Rieskarullat
 
lucifer
itse juhlin kolmekymppisiä aikoinani 100 hengen voimin.
tarjottavaa oli laidasta laitaan:
perinteisesti kakkua ja kahvia.

alkoholia
salaatteja 3 erilaista
grilliin meni possua, kanaa, vartaita, hirveä, kasviksia, hedelmiä, makkaraa
patonkia, ruisnappeja, rieskaa, cocktailpiirakoita
erilevitteitä
savu lohta( savustettiin illan aikana)
kylmäsavulohta
mansikoita, vaahtokarkkeja
poppareita, sipsejä, eri pähkinöitä, karkkeja
eri juustoja ( 7 tai 8 )
ym ym
tuntui että tarjottavaa oli liiankin kanssa mutta kaikki meni viikonlopun aikana:D
 
itse juhlin kolmekymppisiä aikoinani 100 hengen voimin.
tarjottavaa oli laidasta laitaan:
perinteisesti kakkua ja kahvia.

alkoholia
salaatteja 3 erilaista
grilliin meni possua, kanaa, vartaita, hirveä, kasviksia, hedelmiä, makkaraa
patonkia, ruisnappeja, rieskaa, cocktailpiirakoita
erilevitteitä
savu lohta( savustettiin illan aikana)
kylmäsavulohta
mansikoita, vaahtokarkkeja
poppareita, sipsejä, eri pähkinöitä, karkkeja
eri juustoja ( 7 tai 8 )
ym ym
tuntui että tarjottavaa oli liiankin kanssa mutta kaikki meni viikonlopun aikana:D
Kuulostaa kyllä herkulliselta :)
 
mun
Noh, itelläni on 30v juhlat kohta.... en aio tarjota alkoholia ollenkaan :0
Kutsuttu on kakku-kahveille sukulaisia. Tarjottavana vadelmamousse-kakkua, kasvispiirakkaa, katkarapu täytteisiä ruisjuttuja :D siinä se! Illemmalla kaveriporukalla ravintolaan syömään ja juomaan, jokainen maksaa ihan itse.
 

Yhteistyössä