Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ronttonen:Tuoretta mustikkapiirakkaa ja torstaina leivottua pullaa![]()
Niin ja kahvia kanssa :saint:
Tekasin piirakkaa sunnuntain kunniaksi, kun mies toivoi sitä :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:*käynnistää autoa*
Alkuperäinen kirjoittaja ronttonen:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:*käynnistää autoa*
Tänne vaan (toi on kyl kohta loppu)![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja ronttonen:Tuoretta mustikkapiirakkaa ja torstaina leivottua pullaa![]()
Vilkasin tuota sun nikkiä ennen kuin luin tekstin ja IHAN OIKEASTI TOIVOIN, että sä olisit tehny rönttösiä........ Nami maiskis! Ei sen parempaa ole kuin rönttöset! Mä voisin loppuelämäni elää niiden ja veden varassa...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja ronttonen:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:*käynnistää autoa*
![]()
mul olis vaniljakastiketta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ronttonen:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja ronttonen:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:*käynnistää autoa*
![]()
mul olis vaniljakastiketta![]()
1 litran purkki :saint: Siis pelkästään mulle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kahvii mie en juo,mut piirakkaa ja pullaa otan erittäin mielelläni.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ronttonen:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja ronttonen:Tuoretta mustikkapiirakkaa ja torstaina leivottua pullaa![]()
Vilkasin tuota sun nikkiä ennen kuin luin tekstin ja IHAN OIKEASTI TOIVOIN, että sä olisit tehny rönttösiä........ Nami maiskis! Ei sen parempaa ole kuin rönttöset! Mä voisin loppuelämäni elää niiden ja veden varassa...![]()
Voin mie niitäkin tehdä, jos vaan jostain saan ohjeen![]()
Joku leipomisvimma on nyt iskenyt tänne :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ronttonen:1 litran purkki :saint: Siis pelkästään mulle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ronttonen:e]
Missä päin ronttonen asustaa?
Yleensä kukaan ei tiedä, mikä rönttönen on...