"Tarina"

Tämä ei ole oikeastaan tarina vaan yksi tapahtuma, jonka mieheni minulle sallii silloin tällöin:

On lauantai, mutta erikoisen tästä lauantaista tekee se, että mieheni on taas pyytänyt kaveriaan jannea meille kylään. Janne on mieheni hyvä kaveri, joka asuu toisella paikkakunnalla.

Olemme miehemme kanssa vähän yli kolmikymppisiä ja meillä on yksi lapsi, joka on hoidossa mummolassa.

Olen käynyt suihkussa ja laittanut itseni viimeisen päälle kauniiksi. Karvat on siistitty ja uudet alushousut on puettu päälle.

Mieheni kävelee taakseni ja suutelee niskaani ja hieroo samalla mahaani ja kysyy, miltä tuntuu. Vatsassani on perhosia, vaikka tätä on tapahtunut jo muutamia kertoja, on odotus samalla kiihoittavaa, mutta jännittävää.

Janne tulee meille viimein ja tuo mukanaan pullon viiniä.

Menemme sohvalle istumaan ja miehet istuvat vierelleni.

Mieheni aloittaa suutelemalla minua kaulalta ja janne toiselta puolelta. Miehet eivät kiirehdi, vaan suutelun lomassa he silittelevät minua rauhallisesti.

Olen ihan valmis, mutta miehet riisuvat minua kiduttavan hitaasti ja suutelevat samalla.

Kun minulta on päällysvaatteet saatu riisuttua, menee mieheni jalkojeni väliin ja aloittaa suutelemisen sisäreisistä ja polvista. Janne näykkii rintojani ja imee nännejäni.

Hieron samalla jannen haarojenväliä, missä tuntuukin jo kova möykky.

Olen jo litimärkä, kun mieheni aloittaa pilluni nuolemisen. Janne ottaa housunsa pois ja pyytää minua imemään hänen munaansa.

Yritän imeä, mutta en pysty siihen kunnolla, koska olen jo tulossa. Mieheni sormettaa minua samalla ja jatkaa nuolemista, kunnes saan ensimmäisen orgasmini.

Miehet odottavat hetken, jotta taas rauhoitun ja menemme makuuhuoneeseen.

Miehet ovat riisutuneet täysin alasti ja minut käännetään kyljelleni.

Janne tulee taakseni ja työntyy minuun sisälle ja aloittaa naimisen. Mieheni on edessäni ja suutelemme.

Janne kiihdyttää vauhtia ja olen taas tulossa. En kuitenkaan ehdi, sillä janne laukeaa sisälleni. Miehet vaihtavat paikkaa ja minut laitetaan kontalleni.

Hieron jannen löysähtynyttä kalua ja mieheni ottaa minua tiukasti niskasta kiinni ja aloittaa naimisen.

Ei kestä kauaakaan, kun saan ja myös mieheni laukeaa heti minun jälkeeni.

Tämän jäljeen menemme juomaan lasilliset punaviiniä.

Saa kommentoida: micc_r@hotmail.com




 

Yhteistyössä