tarina, lukekaa...

minipillerit jätin pois tammikuun alussa, sitten tuli 2 luomut...no sitten ei kuulunut mitään,12.3 viimeset menkat, kierto oli 60 pv, vapun tietämillä alkoi nännit olemaan todella arat, no marssin terkkariin antamaan näytettä...negahan se siellä.
sh meinasi että varataan lääkäri aika, okei se taisi olla 2.5 ja silloin multa otettiin verikokeena tuo testi, mutta sepä olikin kanssa negatiivinen...no mitäs siinä sitten muuta kun odotusta että menkat alkaa...
no sitten soitin gynelle7.5 ja se sanoi, että keltarauhashormooni se sieltä pukkaa että elimistö on ihan sekasin..sanoi, että aloitapa terolutit..
7.5-16.5 popsin teroja tyytyväisenä onnellisena tieto siitä että noi menkat alkaa ja saa alkaa lasta yrittämään...hermohan siinä meinas mennä.
rinnat kipeyty entisestään terojen aikana, ei pystynyt mahallaan nukkuun.
no eipä teroillakaan menkat alkanut viikon sisällä, sitten vasta otti päähän, itkin ja huusin...
25.5 oli aika gynelle, mielessä että jokin on vikana..

ilo oli suunnaton kun ultrattiin ja siellähän oli vauvan alku
:hug: viikkoja tosin 5 tai 6...
mieskin onnessaan, nyt toivotaan että kaikki menee hyvin..

mutta suurin ihme on se ettei se näkynyt verikokeessa, koska silloin tää on ollut paksuna..että näinkin voi käydä...

nyt ihan kuin menkkaoireita,mutta vain alavatsalla, vatsaa nipistelee ja on löysällä, huono olo, mutta hyvä niin kauan kun se tulee ripulina

ja tarkoitus oli aloittaa yritys toukokuussa, että tämä uutinen tuli meille ihan "puskista"...
olin jo varma että mulla on kaikkea mahollista naistentautia kun ei menkat alkanu ja koko ajan ajatus että me ei saada lasta.

toiveet käy näköjään jossain määrin toteen, nimittäin näin unta että olen raskaana ja toivoin tätä niin paljon


tsemppiä kaikille..kyllä se onnistuu :saint:

koska tämä raskaus on ihan uskomaton tarina...huh, uskon vasta kun lapsi maailmassa :ashamed:
 
Kah, minullaki on viimeksi menkat alkanu 12.3. Ja nyt miulla on pieni epäilys että olisin saattanut ovuloida 2 viikkoa sitten, eli jotain pitäis nyt tämän viikonlopun aikana selvitä.. :) Missään lääkärillä en ole (vielä) käynyt.

Aika jännä, ettei sulla veritestissäkään näkyny.. :eek:

Onnea sulle! Toivottavasti pikkunen pysyy kyytissä mukana. :) :flower:
 

Yhteistyössä