P
plong
Vieras
Ei haittaisi, jos aiheesta huomauttelisi. Mutta kun esimerkiksi kuluneen kahden viikon aikana huomautukset (yleensä muiden lapsiaan hakevien vanhempien edessä annettuja, oikein veemäisellä sävyllä) on olleet tällaisia:
Teidän lapsenne kurarukkanen on rikkinäinen. Tuokaa uudet. -> Lapsen nimikoidussa sadevaatehenkarissa on nimikoituja kurarukkasia KOLME paria! (Kahden vuorettomat, yhden vuorelliset) ja näistä siis yksi hanska mennyt rikki.
Olisi hyvä tällä kelillä pitää lapsella kurahousuja, että voisitteko huolehtia että sellaiset on mukana -> Lapsen nimikoidussa sadevaatehenkarissa on nimikoidut, ehjät, sopivan kokoiset kurahousut, joita he siellä tarhassa eivät ole lapselle laittaneet.
Lapsella ei ole villasukkia, tuokaa -> Lapsella oli villasukat aamulla hoitoon mennessä, nimikoidut sukat vieläpä. Kun menin etsimään, sukat löytyivät lapsen omasta lokerosta.
Voisitte kyllä tuoda tuolle lapselle saappaat päiväkodille, ei tuollaisille kengillä ole hyvä olla tällä kelillä -> kenkähyllyllä on kahdet saappaat, toiset vuorilliset ja toiset vuorittomat, kummissakin lukee lapsen nimi. Saappaat on ehjät ja sopivat jalkaan.
Lapsi tarvitsisi kyllä tänne jotain vaihtovaatteita -> lapsen nimikoidussa repussa, joka on lapsen nimikoidussa naulakossa nimikoidun lokeron alla, on joka ikinen päivä paita, housut, alushousut, sukat, mahd. pitkät kalsarit jne.
Tuntuu kyllä melko henkilökohtaiselta kaunalta
Teidän lapsenne kurarukkanen on rikkinäinen. Tuokaa uudet. -> Lapsen nimikoidussa sadevaatehenkarissa on nimikoituja kurarukkasia KOLME paria! (Kahden vuorettomat, yhden vuorelliset) ja näistä siis yksi hanska mennyt rikki.
Olisi hyvä tällä kelillä pitää lapsella kurahousuja, että voisitteko huolehtia että sellaiset on mukana -> Lapsen nimikoidussa sadevaatehenkarissa on nimikoidut, ehjät, sopivan kokoiset kurahousut, joita he siellä tarhassa eivät ole lapselle laittaneet.
Lapsella ei ole villasukkia, tuokaa -> Lapsella oli villasukat aamulla hoitoon mennessä, nimikoidut sukat vieläpä. Kun menin etsimään, sukat löytyivät lapsen omasta lokerosta.
Voisitte kyllä tuoda tuolle lapselle saappaat päiväkodille, ei tuollaisille kengillä ole hyvä olla tällä kelillä -> kenkähyllyllä on kahdet saappaat, toiset vuorilliset ja toiset vuorittomat, kummissakin lukee lapsen nimi. Saappaat on ehjät ja sopivat jalkaan.
Lapsi tarvitsisi kyllä tänne jotain vaihtovaatteita -> lapsen nimikoidussa repussa, joka on lapsen nimikoidussa naulakossa nimikoidun lokeron alla, on joka ikinen päivä paita, housut, alushousut, sukat, mahd. pitkät kalsarit jne.
Tuntuu kyllä melko henkilökohtaiselta kaunalta