"Sinä jonka mielestä...". Niin nimi oli henni.
Sinulle anatomia hukassa. Vastasin tuosta herppeksestä ihan sillä kun tuossa ylempänä "lastentarhanope" väitti ettei herppestä löydy, niin muistutukseksi, että vaikka ei oireile, niin silti meistä suurin osa kantaa pöpöjä joista ei vain tiedä. Oli se sit herppesvirus, noro, enterorokko tai mikä tahansa flunssapöpö.
Ja kirjoitin tuon "limakalvokontaktin", ja tuolla kirjoitusasulla, kun en keksinyt miten kauniimmin sanoisin sen, että itse ainakaan en kaipaa lapseeni vieraan ihmisen Sylkyä - Jokaisen muutaman viikon harjottelussa olevan. Pitkäaikaiseen hoitajaan en suhtautuisi samalla tavalla, vaikka en kyllä siinäkään näe välttämättömäksi tuollaista OHI MENNEN MUUTEN VAAN pussailua. Hellyyttely, sylissä hyvänä pitäminen, lapsen aloitteesta pusuttelu on Minun mielestä eri asioita.
Enhän pidä siitäkään, (pitääkö joku muu????), mikä ennen oli ihan tavallinen tapa ett kastellaa omassa suussa nenäliina ja pyyhitää sillä märällä paperilla lapsen naama ja kädet. Eihän tuokaan ollut ennen mikään hyihyi. Ja toki sitä toiset edelleen tekeekin..
Ehkei ap:kaan tapauksessa maailma ole kaatunut, mutta olen siinä mielessä samaa mieltä, että harjoittelijan yleensä kuuluisi oppia kiinnittää huomiota niihin pieniin asioihin, kuten, että ei taida muukaan henkilökunta sanoa heippoja tuolla tavalla.