työllistynyt
Itse olen aloittamassa työelämää yli 5v. tauon jälkeen. Haluaisin kuulla kuinka teidän 3-5v. lapset sopeutunut tarhaan. Millaisia ongelmia ja iloja tuli? Meillä 3,5v joka on ujo sekä 5v. joka hyvin sosiaalinen. Nuorempi siis vähän mietityttää kuinka sopeutuukaan.
Lisäksi haluaisin kuulla vuorohoitokokemuksia. Työni alkaa päivävuorolla mutta myöhemmin muuttuu kahdeksi tai kolmeksi vuoroksi. Kuinka lapsenne on siihen sopeutunut että rytmit muuttuu sekä joutuu olemaan yötä tarhassa. Tuntuu kurjalle ajatella et lapset joutuu olemaan tarhassa yötä kaksikin viikkoa putkeen, ilta- ja yövuoron ajan. Ei lapsia taida saada kotiin enää iltavuoron päätteeksi kymmenen jälkeen eikä kyl järkeäkään silloin repiä jo nukkuvia lapsia autoon..
Kyllä tämä tarhan alku tuntuu olevan kova paikka äidille.. :/
(Lisätään vielä että olen yksinhuoltaja.)
Lisäksi haluaisin kuulla vuorohoitokokemuksia. Työni alkaa päivävuorolla mutta myöhemmin muuttuu kahdeksi tai kolmeksi vuoroksi. Kuinka lapsenne on siihen sopeutunut että rytmit muuttuu sekä joutuu olemaan yötä tarhassa. Tuntuu kurjalle ajatella et lapset joutuu olemaan tarhassa yötä kaksikin viikkoa putkeen, ilta- ja yövuoron ajan. Ei lapsia taida saada kotiin enää iltavuoron päätteeksi kymmenen jälkeen eikä kyl järkeäkään silloin repiä jo nukkuvia lapsia autoon..
Kyllä tämä tarhan alku tuntuu olevan kova paikka äidille.. :/
(Lisätään vielä että olen yksinhuoltaja.)