Tarhaan vai ei?

Tyttö oli eilen tosi räkäinen ja kipeänoloinen (ei kuumetta), olin kotona hänen kanssaan. Tänään vaikuttaa terveeltä. Tässä pohdin että pidänkö vielä tänään kotona vai vienkö tarhaan. Ikää 1.v.3kk. Mitä te tekisitte? Itse kallistuisin kotipäivään, mutta...?
Ja osaan kyllä ajatella itsekin, haluaisin vain mielipiteitä.
 
Veisin tarhaan, jos ei ole kuumetta. Soittavat kyllä, jos se nousee.
No mä kuitenkin päädyin pitämään kotona. Soitin äsken tarhaan. Pitävät mua varmaan ylihysteerisenä :D Mutta mietin aina niin, että jos itse pitäisi mennä työpaikalle kun on olllut edellisenä päivänä kipee ja päädyin vastaukseen, että en todellakaan jaksaisi mennä töihin. Siksi myös tyttö ei mennyt tarhaan.
 
"vieras"
Voi miten fiksu äiti olet! Kiitos! Ihan liikaa näkee just näitä, että eilen oli vielä kipee, mutta ei sil nyt aamulla ollut enää mitään hoitoon vaan. Sitten mukulat kumminkin on ihan puolkuntosia. Parhaat on näitä, et juu oksen viime yönä mutta ei sil enää oo mitään. Muistakaa hyvät vanhemmat, että se yksi oireeton päivä pitää olla ennen hoitoon tuontia!!!
 
"äityli"
[QUOTE="vieras";22938025]Voi miten fiksu äiti olet! Kiitos! Ihan liikaa näkee just näitä, että eilen oli vielä kipee, mutta ei sil nyt aamulla ollut enää mitään hoitoon vaan. Sitten mukulat kumminkin on ihan puolkuntosia. Parhaat on näitä, et juu oksen viime yönä mutta ei sil enää oo mitään. Muistakaa hyvät vanhemmat, että se yksi oireeton päivä pitää olla ennen hoitoon tuontia!!![/QUOTE]

samaa mieltä olen... yksi oireeton päivä ja sitten hoitoon/kouluun.
 

Yhteistyössä