Haluaisin asiallisen keskustelun tästä aiheesta kiitos.
Elikkäs en halua nyt keskustella aiheesta kumpi parempi paikka vaan siitä millaiset kokemukset teillä on tarhasta ja kotihoidosta? Miten olet kokenut oman hoitosi vaikuttaneen elämääsi? Täällä aina kiistellään noiden kahden väliltä mutta mikä todellisuus?
Itse olen ollut tarhassa ja kotona. Tarhasta on jäänyt tosi hyvät muistot. Ala-asteelle mentäessä tuli paljon kavereita tarhasta samalle luokalle ja osa niistä on vieläkin ystävinä
Muistan myös tarhasta ihanat juhlat joissa sai pukeutua keijukaisiksi ja muita hauskoja juttuja kuten naamiaiset ja leikkihetket salissa. Kotihoitokaan ei ollut kamalaa mutta sillon kaipasin kavereita joita sitten olikin illalla aina kotipihassa kun muut olivat päivähoidossa. Meillä siis niin että olimme aina joka kolmas päivä hoidossa kun isällä sellainen työ että oli vapaat meidän lasten kanssa kotona.
En koe että tarha oli huono asia elämässäni.
Elikkäs en halua nyt keskustella aiheesta kumpi parempi paikka vaan siitä millaiset kokemukset teillä on tarhasta ja kotihoidosta? Miten olet kokenut oman hoitosi vaikuttaneen elämääsi? Täällä aina kiistellään noiden kahden väliltä mutta mikä todellisuus?
Itse olen ollut tarhassa ja kotona. Tarhasta on jäänyt tosi hyvät muistot. Ala-asteelle mentäessä tuli paljon kavereita tarhasta samalle luokalle ja osa niistä on vieläkin ystävinä
En koe että tarha oli huono asia elämässäni.