Tappajakoirista MURHASYYTE!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja I hate dogs!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei naurata tämäkään:

No naurattaako tämä?

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010061411862372_uu.shtml

Huomaatko mainintaa koirasta? Koira kuitenkin oli se, joka tuossa työt teki ja ihmisen löysi. Mutta eipä keltainen lehdistö näitä mainitse edes sivulauseessa. Työnsä tekevä koira on liian normaali, se ei myy lehteä.

Kymmeniä ihmisiä olisi kuollut metsiin ilman pelastuskoiria. Mitä teet jos itse olet jalkapoikki mustikkametsässä ja etsintäpartion luoksesi johdattaa KOIRA? Naurattaako? Pelottaako?

:laugh:

Toki ihmisille rangaistukset jos eivät eläimiä osaa pitää ilman kidutusta ja muita kauheuksia. Kyllä minäkin olisin ihan perkeleen vihanen jos mua pidettäis 24/7 häkissä ja potkittais ja hakattais päivät pitkät ja pidettäis vähällä ruualla.....

Alkuperäinen kirjoittaja AARRGGHH:
"Pientä" propagandaa taas ja suoranaista sontaa ihmisiltä jotka ei tiedä koirista yhtään vitun mitään. Pelkkä "tappajakoira" sana paljastaa ääliöt.

Aivan. Mua kanssa ärsyttää tämä. Missä on kerrottu, miten niitä koiria on esimerkiksi kohdeltu?
Koira ei synny tappajaksi. Sekin on totta, että ikävä kyllä tietyntyyppiset mätäpaise-ihmiset nimenomaan haluavat pitää tietynrotuisia koiria, koska se on "coolia".
Just katselin dokkarin telkusta, missä joku helkkarin huumejengi kertoi, että saavat tuloja huumeista ja pitbull-koirien kasvatuksesta. Pennut jotka eivät eläneet, kuopattiin vaan maahan. Yksi koira räyhäsi hulluna häkissä. Onkohan nää jutut huomioitu näissä "puremistilastoissa"? Yksikään hiton Bloods- tai Crips- jengi tuskin kasvattaa kultaisia noutajia. Tietynrotuiset koiratkin ovat väkivallan uhreja.

Kyllä tuossa perää olisi. Kun tälläkin palstalla monet on sitä mieltä, että koira vain kiertoon vaikka olisi jo purrut ihmisiä, piikille ei saa missään tapauksessa viedä vaikka se olisi koiran omaksikin parhaaksi.

Eli kyllä pitäisi alkaa antamaan kunnon sakot ja eläintenpitokielto, jos jonkun omistajan koira puree jälkiä jättäen (ei siis mistään leikkinäykkäsystä tietenkään), jos tiedetään koiran purreen aiemminkin. Jos ei omistaja sen vertaa viitsi huolehtia ettei hänen arvaamattomaksi tai jopa vaaralliseksi tietämänsä koira pure ihmisiä niin pitäisi siitä kunnon rangaistus saada. Naurettava nykyinen tilanne, kun koira voi purra monta kertaa ja silti omistaja pääsee aina vastuusta. No, onhan joitakin tosin tuomittu, kun koira on tappanut ihmisen.

Ihmiset ovat vastuussa eivät koirat... Ihminen se on joka tekee koirasta sellaisen kuin se on. On rotu mikä tahansa. Sitten tietysti ei saa unohtaa sairastuvia koiria, mutta silloin ei pidä teilata koko rotua!!!
Ihan mistä vaan rodusta saa hullun ja ihan mikä vaan rotu voi sairastua!!!

Itse inhoan kissoja ja pieniä koiria! Molemmat ovat käyneet kimppuuni. Ei se silti tarkoita, että toivoisin koko kissarodun hävittämistä tai kaikkien pikkuisten räksyttäjien lopettamista!
Tosin pikkukoirien omistajat voisivat myös kOULUTTAA koiriaan ja oppia ettei se 5m flexi ole paras talutushihna!!!!

Kultainennoutaja on muuten tilastollisesti eniten puremia aiheuttanut rotu! Tosin pikkuräksyjen puremista ei kukaan taida edes raportoida!!!
Minä lupaan, että jos jonkun pikkuräksy minua vielä puree niin ilmoitus iltapäivälehdille ja koiralle lopetustuomio (ja mummolle kanssa)! Ihan vaan siksi, että ärsyttää ihan tajuttomasti suurien rotujen teilaaminen!!!!
MUTTA (huom!) en ole siis sitä vastaan etteikö toistuvasti purreet/agressiiviset koira pidä lopettaa. Näin pitää tehdä KOKOON katsomatta!!!

Alkuperäinen kirjoittaja I hate dogs!:
Tänään JIM kanavalta tulee klo: 23.55 ohjelma kaikille tappajakoirien omistajille jossa kerotaan että USA:ssa on annettu MURHASYYTE ja pitkä VANKEUSTUOMIO tappajakoirien omistajille jotka eivät lukuisista ihmisen päällekarkaustilanteista huolimatta tehneet mitään koirilleen ja koirat lopulta tappoivat yhden ihmisen. Toivoisin että samaa oikeuskäytäntöä ruvettaisiin toteuttamaan myös täällä Suomessa jotta tappajakoirat vähenisivät myös täällä ja niiden omistajat laitettaisiin vastuuseen tappokoneen hallussapidosta!

|O |O |O |O |O
Ei kai se jumalauta ole sen KOIRAN vika jos omistaja ei tajua miten KOIRAA koulutetaan!!! Jokainen koira on koulutettavissa, joihinkin rotuihin tarvitaan vaan enemmän aikaa ja jos ei löydy sitä ottakoo seurakoiran eikä rotikkaa tai muutakaan tuohon vaativaan koulutuskastiin kuuluvaa rotua!!!

Kaikki ei kouluta koiraansa mutta kun siitä koirasta näkee jo pentuna millaisen kouluksen tarvitsee! Ja netistä voi lukea eri yhdistysten sivuilta. Ikävää että kaikki ei edes tiedä minkä luonteista koiraa on ottamassa ja tästä syystä kasvattajilla täytyis olla tarkemmat kriteerit minnekkä nuita koiria antaa.
Mä olen muutaman kerran ystävääni varottanut joka otti rotikan pennun, että tosta ei hyvä heilu! Antaa sen purra ja hyppiä, koira kouluttaa emäntäänsä ja se ei oo hyvä se.

Nih!

Yhteistyössä