Tapiola pankista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mielipiteitä tapiola pankista. Ollaan harkittu jos siirryttäis sinne. Meillä asuntolaina ja muut nyt Nordeassa. Kannattaako siirto, meillä kaikki vakuutukset Tapiolassa.

mä kyllä olen ihan ehdottomasti tykänny tapiola pankista ja samaten vakuutusyhtiönä.. mulla ainakin kaikki toiminu hyvin,ainut haitta on ettei ne ota kolikoita vastaan.. joten toinen tili muksulla op pankissa...

Sehän riippuu ihan siitä, millaisilla ehdoilla (eli lähinnä hinnoilla) Tapiola teille pankkipalveluita antaa verrattuna muihin pankkeihin.

Lähinnä minua ainakin kiinnostaa pankkeja kilpailuttaessani se, millä marginaalilla asuntolaina irtoaa. Myös käyttötilin korolla on merkitystä ja sillä, saako kuukausittaiset tiliotteet yms. ilmaiseksi vai ei. Lisäksi nettipankin kuukausi- tai vuosihinta vaikuttaa.

Meillä on ollut tapana vaihtaa aina siihen pankkiin, mistä palvelut tulevat edullisimmaksi. Esim. lainan marginaalilla ja palvelumaksuilla voi säästää todella pitkän pennin vuosien saatossa.

Kiitos vastauksista. Ollaan kerran käyty juttelemassa pankkiasioista siellä ja silloin ei kannattanu vaihtaa pankkia kun oli pitkä aika korontarkistuspäivään eli olis korot noussu huimasti ja vähä nihkeeltä vaikutti remonttilainan saaminen kun olin jäämässä äitiyslomalle, Nordeassa ei lainan saamisen kanssa oo ikinä ollu ongelmia vaikka mies on ollut pelkästään töissä ja mä kotihoidontuella.

Yhteistyössä