tapettu sisältä

Neljä päivää sitten isäntä pudotti pommin, hänellä on ollut jo reilu kaksi kuukautta toinen nainen. Maailma romahti. meillä on kaksi lasta nuorempi vähän yli vuoden. pitäis olla maailman ihaninta aikaa... sanoiettä ei oo mitään "syytä" tähän käytökseen, ettei minussa oo mitään vikaa tai meidän elämässä. miks sitten??? Sattuu niin paljon että tuntuu ettei pysty hengittämään. Meillä on yhteistä taivalta takana jo melkein kahdeksan vuotta. voiko se taival vielä jatkua? Voinko elää tämän pelon kanssa? Mies haluaa jatkaa ja niin minäkin mutta sattuu niin paljon. Päivät on vierinyt lasten kanssa ja en ole antanut itseni ajatella asiaa silloin.kävi lopettamassa sen suhteen eka päivänä, mistä tiedän? Haluaisin todella että tämä ei aja meitä erilleen. Eniten pelkään sitä että kun se suhde on ollut jo jonkun aikaa niin mies ei voi olla erossa. Että ei voi lopettaa sitä. a sittten joku kaunis päivä vaan ilmoittaa että jättää meidät. Ollaan puhuttu paljon ja on vastaillut ihan kiitettävästi kysymyksiin.joten olen ihan hyvin perillä sen suhteen laadusta. Olis varmaan paljon helpompaa jos vain olis käynyt panemassa. mutta ei,melkein joka päivä on soiteltu ja töitten jälkeenkin on käynyt sen luona. Onko kellään oma kohtaista kokemusta tällaisesta? Voiko meillä olla vielä onnea? Voiko elämä vielä jatkua?Auttakaa minua!!!
(anteeksi kirjotusvirheet ja sekava teksti)
 
:hug: :hug:

Mulla itsellä oli vähän saman tapainen tilanne 3vuotta sitten.
Mie jäi kiinni ku oli käynyt tuossa naapuri kunnassa yksinhuoltaja äitiä hoitaa. Mie naisen numeron sain käsiini ja nainen ei minusta mitään tiennyt ja hän oli kuvitellut,et he ovat seurustelleet jo muutaman kuukauden ja suunnitteli jo yhteistä matkaa (mut vain toiseen kaupunkii sukulaisten luo).
Minä siinä sitten hormoonit hyrräten ku odottelin esikoista niin räjähdin. No mies sit sai lopulta minut puhutta ympäri ja oli mukamas pahoillaan ja lupasi tehdä mitä vaan että jatketaan.
Nyt sitten ollaan silti oltu siitä asti yhdessä ja toinen lapsikin jo tullut,mut silti välillä mulla mielessä pyörii ja se on niin ärsyttävää ja sattuu.
Mut ehkä tää tästä joskus. Toivotaan ainakin.


Voimia sinulle :hug: Se on rankka päätös edessä.
 
Musta tuntuu juuri samalta. Olen pahoillasi puolestasi. Minun "mieheni" kävi työpaikallani ilmoittamassa että haluaa erota ja hänellä on toinen nainen ( yllätys, yllätys ystäväperheen äiti ). Heillä ei kuulemma ole seksisuhdetta vaan oikein henkinen yhteys...? Kivaa todeta, että kymmenen yhteistä vuotta naimisissa kolme ihanaa lasta ja sinut voidaan oikeasti potkia omasta elämästä ulos. Kyllä on mielestäni todella törkeää. Viimeksi puhuessani miehelleni hän sanoi, ettei tämä ole hetken mielijohde vaan hän on jo vuosikausia ajatellut, ettei halua olla kanssani naimisissa, unohti vaan kertoa vaimokullalle mietteitään. Sanoi ettei kanssani ole koskaan voinut keskustella??? Oliskohan auttanut jos hän olisi avannut suunsa ja päästänyt jotakin uloskin. En ole mitään anteeksipyyntöä saanut kummaltakaan osapuolelta enkä enää mitään odotakkaan. Mies ostaa talon puolet ( on avioehto joka tehtiin 2004 ), mutta ei anna tietenkään ihan puolia ja hän muuttaa "yksin" taloomme jossa on noin 300 neliötä vain sen takia, että se on lasten lapsuudenkoti ja he saavat pitää kotinsa. Jotenkin tulee sellainen olo, että asuukohan kauan yksin ja laitetaanko sitten uuden "vaimon" lapset meidän lasten huoneisiin. Kysyin jo lakimieheltä, mitä voin tehdä asialle, mutta en kuulemma yhtään mitään. Toivon todella, että näin ei koskaan käy, mutta pelkään pahinta.
Tämä on todella rankkaa. On olo, että on ihan kusetettu pitkän ajan ja itse olen ollut suht onnellinen ( en parisuhteeseen tyytyväinen ) mutta en kuitenkaan onneton. Mulla meni pari ensimmäistä päivää etsiessäni itseäni. Luulin oikeasti, että olen tulossa hulluksi. Se oli niin järkyttävää, että en usko että enää koskaan jaksaisin kokea samaa uudelleen. Mun piti soittaa sisarelleni ja kysyä olenko oikeasti tulossa hulluksi. Sisareni onneksi tolkutti, että olet täysin selväjärkinen ihminen ja sanoi mitä minun tulee seuraavaksi tehdä ( kuten tarkista lasten läksyt, tee iltapala, laita vaatteet seuraavaksi päiväksi valmiiksi ym. ). Olin muutaman päivän aivan lamaantunut, etsin, että onko tavarat varmaankin paikoillaan, kävin jopa entisessä työpaikassani katsomassa, että olen ihan varmasti ollut täällä töissä ja muistin kaikki entiset työjutut ym. Ne päivät oli suoranaista hel.... Nyt on tapahtumasta kulunut kolme viikkoa, käyn noin kerran viikossa kriisiavussa keskustelemassa, onneksi on ihana isosisko sekä paljon ystäviä, oma äiti, ihanat työkaverit ja muut sukulaiset. Kyllä hädän hetkellä huomaa, että niitä ihan oikeita ystäviä on.
Nämä ensimmäiset päivät oli myös sen takia järkyttäviä, että kutsuin heti seuraavana päivänä tämän naisen kotiini ja sanoin, että meillä on varmaankin jotakin juteltavaa. Hän tuli ja itse odotin, että hän olisi pahoillaan ja pyytäisi anteeksi ja katuisi. Hän olikin ylimielinen, kyseli, että enkö huomannut jo silloin viime syksynä Latviassa mitä hänellä ja miehelläni oli. Sen jälkeen hän sanoi minua "pyhäksi" kun samalla reissulla annoin kerjäläisille rahaa ( kuljin kaikkien perässä ja tyhjentelin taskut kerjäläisille, he eivät olleet näitä ihmisiä huomaavinaankaan ) ja hän sanoi, että etkö tiedä, että ei ole jaloa antaa toisella kädellä ja katsoa samalla huomasiko joku. Olin todella ihmeissäni, en ole todellakaan katsellut huomaako joku, huomasin vain, että he eivät todellakaan tehneet elettäkään auttaakseen ketään, oli vain niin kiire shoppailemaan. Nimittelipä siinä yli-ihmiseksi, laskeudu maan pinnalle ym. kivaa. Lähtiessään sanoi vielä pahaksi. Siis aivan käsittämätön ihminen. Itse sanoin, että hän on mielestäni aivan pers..... ja seison yhä sanojeni takana. Tämä nainen on yliopistosta valmistunut ja toimii lukiossa opettajana, olisin kuvitellut hänen olevan oikeasti fiksu. Olin tapaamisessa aivan altavastaajana. Siinä tuli sellainen olo, että olenko oikeasti noin, mutta en kyllä ole ja sen uskon nyt itsekkin. Järkyttävää, kun aina kun vastaani esitetän syytöksiä, en voi suoralta kädeltä torjua väitteitä vaan etsin aina syvältä vastauksen. No anyway, olen jättänyt avioerohakemuksen saakoon vakka kantensa, muutan lapsieni kanssa toiseen kaupunginosaan, koska lapsemme ovat samassa koulussa ja he ovat keskenään ystäviä ( mielestäni tuupittu toistensa seuraan ja ylistetään heidän olevan kuin paita ja peppu ). Mies jopa lähtee kiireisestä työstään ja tuo tuon toisen naisen lapsia meille, siis aivan käsittämätöntä. Olivat olleet (mieheni ja lapseni 3kpl ja se nainen lastensa 3kpl ) kanssa yhdessä miniristeilyllä. Siellä on sitten vietetty aikaa yhdessä lasten kanssa onnellisena suurperheen kuvat silmissä vilkkuen... Siis en voi edes sanoa miltä tuntuu. Tässä pitäisi varmaankin haihtua savuna ilmaan. Kiitti kymmenestä vuodesta, vaihdan nyt toiseen "parempaan".
Tämä ei nyt varmaan auttanut sinua, mutta sain vähän purettua sisintäni ja tuntojani. Elämä kuitenkin jatkuu eri muodossa vain kuin olen kuvitellut.
 
Vieraana nyt
Voi ap ja "perhonen", ymmärrän täysin teidän tunteet. Mulla mies n. 2 kuukautta sitten (juhannuksena) ilmoitti että haluaa eron. Ei myöntänyt toisen naisen olemassa oloa mutta lopulta kärähti että oli jo kuukausia pitänyt yhtä ex:änsä kanssa. Tarkoituksena oli siis jättää meidät, perheensä ja ryhtyä viikonloppu-isäksi joka toinen viikonloppu + muuttaa exän luo. Sanoi että rakastaa vieläkin exäänsä ja arki on niin raskasta minun kanssani (exän kanssa ei ikinä edes asunut, ei lapsia ym) sanoi siihen päälle myös runsaasti loukkauksia, esim. ei kuulemma kunnioita minua lainkaan (opiskeluni jäi kesken kun sain esikoisen + olen ollut työttömänä) ja että olen laiska, hullu, mitävielä.. Kumma kyllä naimisiin mentäessä näillä piirteillä ilmeisesti ollut väliä? Olin täysin shokissa!! En paljon muuhun pystynyt kuin lapset hoitamaan ja itkemään kaiken muun ajan. En pystynyt syömään enkä nukkumaan moneen päivään. Lopulta tuska oli niin paha että melkein rukoilin miestä jäämään ja lopettamaan suhteensa. Miestäni rakastan niin paljon että tuntuu etten kestäisi luopua... MIes sitten jäi ja lopetti kuulemma suhteensa. En tiedä onko siitä ollut apua. En luota enää mihinkään, mies käy edelleen paljon ulkona työpaikan ja kavereiden kanssa. Mä vaan epäilen ja kärsin ja kidun. Luulin että pystyn antamaan anteekis, mutta ainakaan vielä en ole pystynyt. Koko ajan vaan pelkään tulevaisuutta. Mies väittää että rakastaa ja haluaa vielä yrittää mutta silti on edelleen pettänyt luottamukseni esim. eilen. Sanoi menevänsä työporukan kanssa ulos (toiselle paikkakunnalle) ja tulevansa ajoissa pois työkaverin kyydillä. Yhdeltätoista soitti että kyyti on jo mennyt ja että pääsee tulemaan vasta aamulla. :headwall: Mä vaan itken ja itken.. Kuulemma ylireagoin, että tuollainen on ihan normaalia että ihminen välillä pitää hauskaa eikä silloin ole väliä vaikkei tulisi sovittuun aikaan. Työkaveritkin oli sanoneet että eihän mun nyt tuollaisesta pitäisi hertsata. Hyvähän se on vaan kotosalla olla ja rauhassa nukkua.. ei yhtään huoleta mies jne. :'( Musta tuntuu että jossain vaiheessa sekoan. Pitäisi varmaan vaan lähteä ja koittaa sinnitellä taloudellisesti vaan jotenkin. mulla on isot henk. koht velat eikä niitä mikään sossu tai kela maksa. Töitä olen hakenut jo pari vuotta ja nytharkitsen muuttoa pääkaupunkiseudulle, sieltä saisin varmaankin töitä. Silti prjääminen huolettaa ja se yhdistettynä rakkauteen miestäni kohtaan on saanut mut jäämään. Mutta nyt on mitta täysi. Miksen voisi vaan lähteä? Taidan olla jonkin sortin läheisriippuvainen ja lasten tila huolettaa, tykkäävät isästään eikä muutto toiselle paikkakunnalle senkään takiahoukuta.. silloin olisin täysin yksin lasteni ja suruni kanssa :'( Kyllä voi elämä olla raskasta..
 
Paha Äitipuoli
Hei!

Itselläni oli vastaava tilanne pari vuotta sitten. Mies jäi kiinni pettämisestä puolen vuoden kuluttua uudestaan, saman naisen kanssa. Meillä on 4 lasta, joista kaksi miehen edellisestä avioliitosta ja kaksi yhteistä, nyt 3 ja 5. Myös miehen lapset asuvat meillä. Tosin vanhin on jo muuttanut pois kotoa. Jokatapauksessa olin siis valmis pistämään miehen pihalle, mutta ehkä lasten takia päätin jatkaa.
Soitin myös sille toiselle ja annoin palaa. Mulla oli tosin etuna se, että ko nainen oli "rakastunut" mieheeni, joka oli halunnut kuitenkin jatkaa kanssani. Pystyin siis loukkaamaan kunnolla. Tiedostan myös hyvin, että ko nainen ei ollut syypää tilanteeseen. Kyllä mieheni sai myös osansa :)

Olemme edelleen yhdessä, ja tilanne on hyvä. Parisuhde on kunnossa, välillä toki tulee epäilyksiä, mutta ne eivät haittaa. Voin sanoa, että nyt olen onnellinen.

Oleellisen tärkeää meille oli se, että kävimme parisuhdeleirillä (viikko), jossa pureuduttiin kunnolla pettämisen syihin. Kun nämä syyt löytyivät ja sitä kautta poistuivat, poistui myös tarve pettää. Pettämisessä ilmeisesti hyvin tyypillistä on, että mies jolla on itsenäinen puoliso, joka pitkälti kantaa vastuun perhe-elämän pyöirttämisestä, kokee itsensä tarpeettomaksi, ja etsii "avuttoman blondin", jolle voi sitten olla se MIES. Näin ainakin meillä.

Jos olette päättäneet jatkaa, hakekaa apua esim www.kataja.fi

 
samoin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.09.2006 klo 22:57 perhonen kirjoitti:
Musta tuntuu juuri samalta. Olen pahoillasi puolestasi. Minun "mieheni" kävi työpaikallani ilmoittamassa että haluaa erota ja hänellä on toinen nainen ( yllätys, yllätys ystäväperheen äiti ). Heillä ei kuulemma ole seksisuhdetta vaan oikein henkinen yhteys...? Kivaa todeta, että kymmenen yhteistä vuotta naimisissa kolme ihanaa lasta ja sinut voidaan oikeasti potkia omasta elämästä ulos. Kyllä on mielestäni todella törkeää. Viimeksi puhuessani miehelleni hän sanoi, ettei tämä ole hetken mielijohde vaan hän on jo vuosikausia ajatellut, ettei halua olla kanssani naimisissa, unohti vaan kertoa vaimokullalle mietteitään. Sanoi ettei kanssani ole koskaan voinut keskustella??? Oliskohan auttanut jos hän olisi avannut suunsa ja päästänyt jotakin uloskin. En ole mitään anteeksipyyntöä saanut kummaltakaan osapuolelta enkä enää mitään odotakkaan. Mies ostaa talon puolet ( on avioehto joka tehtiin 2004 ), mutta ei anna tietenkään ihan puolia ja hän muuttaa "yksin" taloomme jossa on noin 300 neliötä vain sen takia, että se on lasten lapsuudenkoti ja he saavat pitää kotinsa. Jotenkin tulee sellainen olo, että asuukohan kauan yksin ja laitetaanko sitten uuden "vaimon" lapset meidän lasten huoneisiin. Kysyin jo lakimieheltä, mitä voin tehdä asialle, mutta en kuulemma yhtään mitään. Toivon todella, että näin ei koskaan käy, mutta pelkään pahinta.
Tämä on todella rankkaa. On olo, että on ihan kusetettu pitkän ajan ja itse olen ollut suht onnellinen ( en parisuhteeseen tyytyväinen ) mutta en kuitenkaan onneton. Mulla meni pari ensimmäistä päivää etsiessäni itseäni. Luulin oikeasti, että olen tulossa hulluksi. Se oli niin järkyttävää, että en usko että enää koskaan jaksaisin kokea samaa uudelleen. Mun piti soittaa sisarelleni ja kysyä olenko oikeasti tulossa hulluksi. Sisareni onneksi tolkutti, että olet täysin selväjärkinen ihminen ja sanoi mitä minun tulee seuraavaksi tehdä ( kuten tarkista lasten läksyt, tee iltapala, laita vaatteet seuraavaksi päiväksi valmiiksi ym. ). Olin muutaman päivän aivan lamaantunut, etsin, että onko tavarat varmaankin paikoillaan, kävin jopa entisessä työpaikassani katsomassa, että olen ihan varmasti ollut täällä töissä ja muistin kaikki entiset työjutut ym. Ne päivät oli suoranaista hel.... Nyt on tapahtumasta kulunut kolme viikkoa, käyn noin kerran viikossa kriisiavussa keskustelemassa, onneksi on ihana isosisko sekä paljon ystäviä, oma äiti, ihanat työkaverit ja muut sukulaiset. Kyllä hädän hetkellä huomaa, että niitä ihan oikeita ystäviä on.
Nämä ensimmäiset päivät oli myös sen takia järkyttäviä, että kutsuin heti seuraavana päivänä tämän naisen kotiini ja sanoin, että meillä on varmaankin jotakin juteltavaa. Hän tuli ja itse odotin, että hän olisi pahoillaan ja pyytäisi anteeksi ja katuisi. Hän olikin ylimielinen, kyseli, että enkö huomannut jo silloin viime syksynä Latviassa mitä hänellä ja miehelläni oli. Sen jälkeen hän sanoi minua "pyhäksi" kun samalla reissulla annoin kerjäläisille rahaa ( kuljin kaikkien perässä ja tyhjentelin taskut kerjäläisille, he eivät olleet näitä ihmisiä huomaavinaankaan ) ja hän sanoi, että etkö tiedä, että ei ole jaloa antaa toisella kädellä ja katsoa samalla huomasiko joku. Olin todella ihmeissäni, en ole todellakaan katsellut huomaako joku, huomasin vain, että he eivät todellakaan tehneet elettäkään auttaakseen ketään, oli vain niin kiire shoppailemaan. Nimittelipä siinä yli-ihmiseksi, laskeudu maan pinnalle ym. kivaa. Lähtiessään sanoi vielä pahaksi. Siis aivan käsittämätön ihminen. Itse sanoin, että hän on mielestäni aivan pers..... ja seison yhä sanojeni takana. Tämä nainen on yliopistosta valmistunut ja toimii lukiossa opettajana, olisin kuvitellut hänen olevan oikeasti fiksu. Olin tapaamisessa aivan altavastaajana. Siinä tuli sellainen olo, että olenko oikeasti noin, mutta en kyllä ole ja sen uskon nyt itsekkin. Järkyttävää, kun aina kun vastaani esitetään syytöksiä, en voi suoralta kädeltä torjua väitteitä vaan etsin aina syvältä vastauksen. No anyway, olen jättänyt avioerohakemuksen saakoon vakka kantensa, muutan lapsieni kanssa toiseen kaupunginosaan, koska lapsemme ovat samassa koulussa ja he ovat keskenään ystäviä ( mielestäni tuupittu toistensa seuraan ja ylistetään heidän olevan kuin paita ja peppu ). Mies jopa lähtee kiireisestä työstään ja tuo tuon toisen naisen lapsia meille, siis aivan käsittämätöntä. Olivat olleet (mieheni ja lapseni 3kpl ja se nainen lastensa 3kpl ) kanssa yhdessä miniristeilyllä. Siellä on sitten vietetty aikaa yhdessä lasten kanssa onnellisena suurperheen kuvat silmissä vilkkuen... Siis en voi edes sanoa miltä tuntuu. Tässä pitäisi varmaankin haihtua savuna ilmaan. Kiitti kymmenestä vuodesta, vaihdan nyt toiseen "parempaan".
Tämä ei nyt varmaan auttanut sinua, mutta sain vähän purettua sisintäni ja tuntojani. Elämä kuitenkin jatkuu eri muodossa vain kuin olen kuvitellut.
aivan uskomatonta!!!! TÄYSIN samoin käynnyt itselle.Koeta jaksaa..mutta valmistaudu henkissesti siihen että nainen tosiaan muuttaa kotiisi, varastaa kaiken...En itsekään vieläkään pysty ymmärtämään kuika joku/jotkut voivat olla noin törkeitä!!!!ja eivät edes häpeä vaan syytävät toisia kaikesta.Lohduttaudu sillä että tuskinpa kauan rakkaus roihuaa, ja kun arki tulee on aika kova herätys!!! :hug: :hug:
 
Hei.
On toivoa jos molemmat yrittää tosissaan.
Kun asiat on käsitelty ja nistä on puhuttu, niitä ei saisi heittää toisen naamalle jokaisen riidan aikana.
Kuten minä tein/teen.
Meillä tuo suhde oli miehen ja ex-tyttöystävän välillä.
Aikaa siitä on 7-8 vuotta.
Sen jälkeen ei ole ainakaan kiinni jäänyt.
Viimiseen 3-4 vuoteen en ole kyllä edes epäillyt ainakaan vakavissani.
Joskus on baarista tullut vasta 4 aikaan ja sillon on käynyt mielessä, mutta näitä on sattunut vaan kerran tai kaksi tuon kiinnijäämisen jälkeen.
Tällä hetkellä menee jo ihan mukavasti. Mietin sen toisen naisen tappamista enää vaan pari kertaa kuussa :kieh:
Eli juu on sitä toivoa. Suru ja pettymys muuttuu katkeruudeksi ja pilvilinnat ei enää koskaan tule takaisin, mutta rakkaus voi silti vielä kukoistaa...
 
unihiekka
Uskomattoman järkyttäviä tarinanne. Itselläni samanlainen kokemus, mies lähti toisen naisen matkaan, kun vauva oli puolivuotias... Katosi elämästämme yhtäkkiä, ei enää tullut kotiin. Olimme olleet yhdessä kymmenen vuotta, lastakin yritettiin puolisen vuotta. Äkkikäänne tuli yllättäen, en huomannut mitään. Selvisihän se sitten, että mies oli lähtenyt toisen naisen luo. Minulle ei edes ilmoittanut... Soittelin kavereilleen, kukaan ei tiennyt, soitin poliisillekin, sieltä kerrottiin, että mieheni auto on nähty, ei se kuollut ole... Häpesin. Ymmärsin lopulta soittaa työnantajalle, sieltä totuus selvisi. Työantaja oli nähnyt toisen naisen kanssa.
Aikaa on kulunut kymmenen vuotta. Olen uusissa naimisissa, kaikki on hyvin. En tiedä, toipuuko siitä kunnolla koskaan, jos kunnolla kolhitaan. Kai siinä tosiaan "tapetaan sisältä". En päällisin puolin ole koskaan näyttänyt kärsivää naamaa, en kertonut kellekään todellisista tunteistani. Miestä kohtaan ei ollut enää tunteita, kummallisesti ne leikkautuivat kerralla poikki. Mutta samalla jokin naksahti. Meni luottamus kaikkiin miehiin... Itsetunto, naiseus, kaikki menivät. Vaikka jotenkin tajusin olevani nätti, joidenkin mielestä kauniskin, ei siitä tietoisuudesta ollut mitään iloa, apua.
Surullista tavallaan, mutta vasta uusi mies on muuttanut elämän. Todellinen rakastuminen, ei mikä sattuu miessuhde, jollaisia olen kyllä kokenut. Nyt niin onnellinen, että se tuntuu epätodelliselta. Alussa ei voinut uskoa, että juuri mulle voi sattua jotain näin hyvää. Taas jaksaa uskoa, että elämä kantaa... :heart:

Voimia teille, tämän ketjun ihmiset!!! Muuta en osaa sanoa... :hug:
 
no se mies ei sitten lopettanut sitä suhdetta vaikka sanoi niin viimeviikolla.
eilen jäi kiinni itse teosta kun löysin sen sieltä naisen luota. että voi olla raivostuttavaa...
onko tässä enää mitään toivoa. mies kuulemma haluaa jatkaa ja elää minun kanssa lopun elämänsä ja eilen illalla vannotti että jättää sen naisen. On kuulema niin sekaisin. mutta niin olen minäkin. minä sanoin eilen että minä jätän sen jos se ei jätä sitä naista. tuntuu niin pahalta että vois oksentaa...
haluaisin edelleen jatkaa mutta onko mitään järkeä. kuulemma pelkää että joskus alan vihata sitä niin sanoin että pelkää sinä sitä ja minä pelkään että petät taas. eihän sitä tiedä kun en ole ennen ollut tässä tilanteessa alanko vihaamaan mutta jos tästä selvitään yhdessä niin luulen ettei niin käy. tai mistäpä minä sen tiedän.
sanoi ettei ole ajatellut seurauksia kun kerroin yh-äidin elämästä. tais vähän herätä tai sitten ei. tuntuu että elämä loppuu...
onhan se varmasti vaikeaa kun rakastaa kahta. mutta miks minä en ole niin tärkeä että jättäisi sen kokonaan. tietenkin sitä syyttää itseään mikä mussa on vikana entä jos oisin tehnyt toisin niin oltaisko tässä. kukapa tietäis.
ei kai tässä voi kun antaa ajan kulua ja kattoo mikä on sen seuraava siirto. minä olen kantani esittänyt ja sen takana olen.
haluaisin niin että selvittäis tästä.

kiitos kaikille olette auttaneet minua paljon
 
Surullista
En voi tietää, mutta jotenkin luulisi, että mieheesi ei voi luottaa, koska eihän hän pitänyt edellistäkään lupaustaan (lopettaa suhde toiseen naiseen). Rankkaa se on elämä silloinkin, jos koko ajan joutuu epäilemään toista.

 
pii
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.09.2006 klo 18:19 onko vielä aikaa kirjoitti:
no se mies ei sitten lopettanut sitä suhdetta vaikka sanoi niin viimeviikolla.
eilen jäi kiinni itse teosta kun löysin sen sieltä naisen luota. että voi olla raivostuttavaa...
onko tässä enää mitään toivoa. mies kuulemma haluaa jatkaa ja elää minun kanssa lopun elämänsä ja eilen illalla vannotti että jättää sen naisen. On kuulema niin sekaisin. mutta niin olen minäkin. minä sanoin eilen että minä jätän sen jos se ei jätä sitä naista. tuntuu niin pahalta että vois oksentaa...
haluaisin edelleen jatkaa mutta onko mitään järkeä. kuulemma pelkää että joskus alan vihata sitä niin sanoin että pelkää sinä sitä ja minä pelkään että petät taas. eihän sitä tiedä kun en ole ennen ollut tässä tilanteessa alanko vihaamaan mutta jos tästä selvitään yhdessä niin luulen ettei niin käy. tai mistäpä minä sen tiedän.
sanoi ettei ole ajatellut seurauksia kun kerroin yh-äidin elämästä. tais vähän herätä tai sitten ei. tuntuu että elämä loppuu...
onhan se varmasti vaikeaa kun rakastaa kahta. mutta miks minä en ole niin tärkeä että jättäisi sen kokonaan. tietenkin sitä syyttää itseään mikä mussa on vikana entä jos oisin tehnyt toisin niin oltaisko tässä. kukapa tietäis.
ei kai tässä voi kun antaa ajan kulua ja kattoo mikä on sen seuraava siirto. minä olen kantani esittänyt ja sen takana olen.
haluaisin niin että selvittäis tästä.

kiitos kaikille olette auttaneet minua paljon

Kylläm alat vihaamaan, vihaat jo nyt, mut pelko yksin jäämisestä on nyt voimakkain tunne, että luulet sitä rakkaudeksi, vaikka tunteesi ovat jo kuolleet. Ei tuollaisesta ole enää paluuta, et pysty luottamaan enää koskaan. Jos jatkatte yhdessä, tulette riitelemään aina vaan.. Ei kannata..
 

Yhteistyössä