Tapetteja ja sisustustarroja eBaysta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhaNainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhaNainen

Vieras
Olisko kellään jakaa kokemuksia, miten on sujunut, toimitusaikoja, tapettien laatuja, suositeltavia myyjiä tms.? Kaikki vinkit on tervetulleita. Mä löysin myös pojan huoneeseen aivan ihastuttavia sisustustarroja, eli sellaisistakin olis kiva kuulla jos joku muukin on ostanut. Tiettyhän kaikki riippuu pitkälti siitä myyjästä, mutta lähinnä kartoittaisin yleiskokemuksia.

mun kaveri on tilannu todella paljon sisustustarroja ebaysta usasta, tulee n. 7-14 päivää ja yleensä rullan sisällä. tapetti rullat on aika painavia että harkitte pari kertaa ennenkun tilaat, tai no riippuu montako rullaa oot tilaamassa, voi silti postarit tulla aika kalliiks.

Alkuperäinen kirjoittaja hämää;23039503:
mun kaveri on tilannu todella paljon sisustustarroja ebaysta usasta, tulee n. 7-14 päivää ja yleensä rullan sisällä. tapetti rullat on aika painavia että harkitte pari kertaa ennenkun tilaat, tai no riippuu montako rullaa oot tilaamassa, voi silti postarit tulla aika kalliiks.

Toi on muuten ihan totta, kun muutenkin näyttää siltä että postarit on isommat kuin itse tapetin hinta. Mutta noita sisustustarroja voisin kyllä harkita ihan tosissani.

En oo tarroja tilannut, muuta kamaa kyllä. Kannattaa varmistaa se että tilauksesi jää sen tullirajan alle tai valmistautua maksamaan tullit. 43 euroa noin taitaa olla tällä hetkellä se tullausraja.

Ja toinen se että myyjät lähettää erilaisina toimituksina niitä tavaroita, joku laittaa lentopostina, toinen laivaan ja sitten sitä tuotetta saakin odotella pitkään....

[QUOTE="vieras";23039658]En oo tarroja tilannut, muuta kamaa kyllä. Kannattaa varmistaa se että tilauksesi jää sen tullirajan alle tai valmistautua maksamaan tullit. 43 euroa noin taitaa olla tällä hetkellä se tullausraja.

Ja toinen se että myyjät lähettää erilaisina toimituksina niitä tavaroita, joku laittaa lentopostina, toinen laivaan ja sitten sitä tuotetta saakin odotella pitkään....[/QUOTE]

Huomioidaanko tuossa rajassa postimaksut samaan summaan?

Ebaystä en oo tilannut mutta täältä sitäkin ahkerammin: http://designskins.fi/ Itse tykkään noista tapettikuoseista sisustuksessa, on livenä ihan uskottoman upeita :)

Yhteistyössä