V
vierailija
Vieras
Ja täällä ongelma on persujen väkivalta suomalaisia kohtaan. Vähän isänmaallisuutta!Suomessa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja täällä ongelma on persujen väkivalta suomalaisia kohtaan. Vähän isänmaallisuutta!Suomessa.
Aha, no se ei ole ollut tarkoitukseni ja jos haluat niin voin toki pyytää anteeksi...kunhan tietäisi vaan keneltä.Kyllä on.
Asut siis mielummin persujen kuin ma mujen joukossa.Ai onko ne äärioikeella nykysin sun mielestä Täälläpäin on persuja, ei mamuja.
Olet jatkanut samaa vuosia!Aha, no se ei ole ollut tarkoitukseni ja jos haluat niin voin toki pyytää anteeksi...kunhan tietäisi vaan keneltä.
Persut valtasi tän alueen mun saapumisen jälkeen. Olin täällä ensin.Asut siis mielummin persujen kuin ma mujen joukossa.
Jaaha, no edelleen: Olen pahoillani, mitä tahansa olenkin tehnyt.Olet jatkanut samaa vuosia!
Uskon vilpittömyyteesi silloin kun olet hiljaa.Jaaha, no edelleen: Olen pahoillani, mitä tahansa olenkin tehnyt.
Helpompaa ja kypsempää olisi keskustella toki yksityisviestein, että tietäisin missä ja miten olen sua loukannut...mutta epäilen etten sellaista saa, joten pyydän anteeksi sitten tässä.
Huh huh, et edes voinut vastata hänelle mitä pahaa hän on tehnyt ja olet toistuvasti inhottava. Ehkä sun kannattaa nyt vaieta ja lopettaa toisen kiusaaminen?Uskon vilpittömyyteesi silloin kun olet hiljaa.
Sinähän se aloit hänelle kommentoimaan ensin ja syyttämään.Uskon vilpittömyyteesi silloin kun olet hiljaa.
Mikä estää sua muuttamasta rakastamiesi ma mujen joukkoon?Persut valtasi tän alueen mun saapumisen jälkeen. Olin täällä ensin.
Ellu ensin!Huh huh, et edes voinut vastata hänelle mitä pahaa hän on tehnyt ja olet toistuvasti inhottava. Ehkä sun kannattaa nyt vaieta ja lopettaa toisen kiusaaminen?
Niin se metsä vastaa...Sinähän se aloit hänelle kommentoimaan ensin ja syyttämään.
Sulla taitaa olla paha ongelma pään sisällä toivottavasti joskus helpottaa.Mikä estää sua muuttamasta rakastamiesi ma mujen joukkoon?
Eikö tuo jo vaiennut, sinä sitä vastoin jatkat!?Ellu ensin!
Et edes osaa kertoa missä sua on kiusattu ja rääkkäät toista vaikka pyysi kahdesti anteeksi, itse en idio0teille kuin sinä antaisi mitään anteeksi.Niin se metsä vastaa...
En vain kerro. Toivon että ellu aiheuttaa itselleen väkivaltaisen kuoleman. Niin v-mäinen kiusaaja-ämmä se on!Et edes osaa kertoa missä sua on kiusattu ja rääkkäät toista vaikka pyysi kahdesti anteeksi, itse en idio0teille kuin sinä antaisi mitään anteeksi.
Oho, ei ole tervettä tuo ajattelu mutta kuulostaa eräältä vanhalta palstalaiselta hämmästyttävän pahasti.En vain kerro. Toivon että ellu aiheuttaa itselleen väkivaltaisen kuoleman. Niin v-mäinen kiusaaja-ämmä se on!
No mä pyysin sulta anteeksi, mutta en mä enää tunne mitään tarvetta pyydellä.En vain kerro. Toivon että ellu aiheuttaa itselleen väkivaltaisen kuoleman. Niin v-mäinen kiusaaja-ämmä se on!
Mikä estää sua muuttamasta rakastamiesi ma mujen joukkoon?Sulla taitaa olla paha ongelma pään sisällä toivottavasti joskus helpottaa.
Sairasta.En vain kerro. Toivon että ellu aiheuttaa itselleen väkivaltaisen kuoleman. Niin v-mäinen kiusaaja-ämmä se on!
Hakeudu hoitoon!En vain kerro. Toivon että ellu aiheuttaa itselleen väkivaltaisen kuoleman. Niin v-mäinen kiusaaja-ämmä se on!
Mamut valtasivat Suomen. Sellaista se elämä vaan on.Persut valtasi tän alueen mun saapumisen jälkeen. Olin täällä ensin.