V
vieras
Vieras
mä moppaan lattiat äärimmäisen harvoin
ei ne kyllä kahden aikuisen perheessä kovin likaiset olekaan
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:No tottakai pölyjen pyyhkintä ensimmäisenä! |O Järkihän sen sanoo...
pölyjen pyyhintä-->imurointi-->lattioiden pesu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:imurointi sillä imuri sylkee pölyä ilmaan,imuroinin jälkeen pitäs hetki venata et kaikki pöly on laskeutunut pinnoille.
Oho, sullapa on huono imuri! kannattaisi vaihtaa niin saisit ne pyyhittävät pölytkin imuroitua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:No tottakai pölyjen pyyhkintä ensimmäisenä! |O Järkihän sen sanoo...
mulla taas järki sanoo ihan toisinpäin : imuorointi, lattiat ja viimeseks pölyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Imurointi tottakai, koska yleensä se nostattaa pölyä ilmaan, sitten pyyhintä. Tee se toisinpäin niin samat pölyt on hetken päästä pinnoilla kun ennen imurointiakin.
Alkuperäinen kirjoittaja minä :Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:No tottakai pölyjen pyyhkintä ensimmäisenä! |O Järkihän sen sanoo...
mulla taas järki sanoo ihan toisinpäin : imuorointi, lattiat ja viimeseks pölyt![]()
Ja mulla järki sanoo, että imurointi ensin (nostattaa pölyjä), sitten pölyt (voi tippua vielä roskia lattialle) ja sitten viimeiseksi pyyhitään lattiat (ei nostata enää pölyä, mutta pyyhkii mahdolliset pölyjen pyyhkimisestä pudonneet roskat).![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eihän oo mitään järkee pyyhkii pölyjä ennen imurointiaImurointi pöllyttää niin, et pitää antaa laskeutua ennen pyyintää.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Imurointi tottakai, koska yleensä se nostattaa pölyä ilmaan, sitten pyyhintä. Tee se toisinpäin niin samat pölyt on hetken päästä pinnoilla kun ennen imurointiakin.
No ei meillä ainakaan ole. Vaihtakaa ihmeessä imuria...
Alkuperäinen kirjoittaja queen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eihän oo mitään järkee pyyhkii pölyjä ennen imurointiaImurointi pöllyttää niin, et pitää antaa laskeutua ennen pyyintää.
Sulla taitaa olla aika paska imuri jos niin pöllyyttää?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja queen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eihän oo mitään järkee pyyhkii pölyjä ennen imurointiaImurointi pöllyttää niin, et pitää antaa laskeutua ennen pyyintää.
Sulla taitaa olla aika paska imuri jos niin pöllyyttää?
Ei oo =) Mulla on ihan uus imuri (tai kuukausi sitten ostettu). Ja satsasin imuriin kyllä sen verran rahaa, ettei tartte heti uusia =) Kaikki imurit puhaltavat ilmaa imurista ulos.
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:Pölyt, imurointi ja lattianpesu.Mies aina alkaa eka imuroimaan ja minä joka kerta jaksan muistuttaa että ei vielä, pölyt ensin! |O
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:Pölyt, imurointi ja lattianpesu.Mies aina alkaa eka imuroimaan ja minä joka kerta jaksan muistuttaa että ei vielä, pölyt ensin! |O
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:mä imuroin... enkä yleensä jaksa pyyhkiä pölyjä:ashamed: