D
dfsdfsdfsd
Vieras
Aluksi oli ihan mukavaa että isäkin osallistuu, mutta nyt homma on mennyt aika pahaksi. Hän haluaa jatkuvasti hoitaa vauvaa, joka on nyt 7kk. En saa hetkeäkään hoitaa itse ilman että hän tulee sanomaan: "minä voin syöttää, minä voin nukuttaa, anna tänne". ARGH. Jos ollaan esimerkiksi sovittu että hän hoitaa yön ja herättää minut aamulla, niin ei herätä! Tänäänkin heräsin 11 ja hän vain sanoo että "aattelin että haluaisit nukkua". Aha. Äsken sitten hoidin ja jatkuvasti oli tyrkyllä että anna vauva tänne niin saat tehdä omia juttuja. Mitä omia juttuja? Ei minulla ollut mitään mitä tarvitsisi tehdä. Lisäksi jos esimerkiksi leikin vauvan kanssa niin tulee aina mukaan leikkimään, jos syötän niin tulee viereen vähintään katsomaan. Sanomaan että "voin syöttää, anna mäkin kokeilen".
Pukemisesta ja kaikesta on omia mielipiteitä miten pitäisi tehdä. Ulosmenosta tulee riita kun hänen mielestään hattu A on parempi. Kaikesta on jotain mieltä. Rattaat B on kuulemma paremmat.
En tiedä mitä tehdä? En voi antaa hänen vain hoitaa lasta koko ajan koska minäkin haluan. Olen yrittänyt sanoa että on rasittavaa kun hän on jatkuvasti siinä kytiksellä, mutta ei se auta kun hetkeksi.
Pukemisesta ja kaikesta on omia mielipiteitä miten pitäisi tehdä. Ulosmenosta tulee riita kun hänen mielestään hattu A on parempi. Kaikesta on jotain mieltä. Rattaat B on kuulemma paremmat.
En tiedä mitä tehdä? En voi antaa hänen vain hoitaa lasta koko ajan koska minäkin haluan. Olen yrittänyt sanoa että on rasittavaa kun hän on jatkuvasti siinä kytiksellä, mutta ei se auta kun hetkeksi.