Tapellaan nyt vaimon kanssa tikkarin nuolemisesta. Kaikki naiset vastaa!

  • Viestiketjun aloittaja mies
  • Ensimmäinen viesti
ei niin ei
Jos se on pesty niin miks en vois vähän mutta mun mielestä se neste (ei siemenneste) ei maistu hyvälle :x vaan jotenki ällöä imeä sitä kun sieltä rupee erittymään sitä semmosta kirkasta nestettä siis sitä samaa mikä kostuttaa sen pään muutenki kun kiihottuu. Jos sitä ei tulis niin voisin kyllä mutta en laukeamiseen saakka kun siitä oksennus ei oo mulla kaukana :x joten parempi mun olla ottamatta suihin ettei lopu leikki lyhyeen :D ja mitä siihen tulee niin jos vaimos ei tykkää niin sitte ei tykkää ja se semmonen ruinaaminen minkä tietää että toinen ei tykkää niin tappaa seksihalut!!!
 
Mä tykkään =)

Tai ainakin nykyisen kanssa.

Oli joku ex kenen kanssa en tykännyt kun se oli just sellasta pakkopullaa... siis jos en ite älynny mennä hoiteleen alhaalta niin suunnilleen päästä painettiin sinne.
Todellakaan ei tehnyt seksiäkään yhtään mieli siinä vaiheessa.
 
Manta
Riippuu TOSI paljon tikkarista. Pientä en rupea imeskelemään, se on vaan jotenkin koomista.
Puhdas pitää tietty olla.
Oman miehen tikkaria imeskelen oikein mielelläni. Mukavan kokoinen, ympärileikattu (ei kerry likaa...) ja enimmät karvat siistitty....
 
silleen
Alkuperäinen kirjoittaja :
Me emme harrasta lainkaan suuseksiä. Joskus kokeilimme, mutta ei se ollut meidän juttu. Kumpikaan ei nauti pätkääkään.
peesi.. paitsi että mies kyllä tykkää, mutta mä en tykkää ottaa enkä antaa. Niin meillä ei harrasteta. Ehkä asia voi joskus muuttua, mutta nyt näin.
 
nnn
Toiset tykkää, toiset ei. Itse tykkäsin edellisen miehen kanssa, mutta nykyinen itse ei halua mun menevän sinne alas. Eli uusi kysymys: miksi kaikki miehet eivät tykkää saada suuseksiä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja nnn:
Toiset tykkää, toiset ei. Itse tykkäsin edellisen miehen kanssa, mutta nykyinen itse ei halua mun menevän sinne alas. Eli uusi kysymys: miksi kaikki miehet eivät tykkää saada suuseksiä?
Joo,mä huomasin tuon kans.Eräs tyyppi sanoi sen jälkeen että on liian raju tuo orgasmi,vehje oli monta päivää sisältä kipee.Se kerta jäi kuulemma hänen ainoaks,eka ja vika.
Omituista.
MÄ kyllä tykkään,ja nielen myös nesteet!!

Mut ap,musta on järkyttävää että parisuhteessa tosi usein vedotaan kuin lapset -että kun muutkin!!
Mä vihaan sitä!!!

MIkä saa aikuiset tuolle tasolle vajoamaan...KUn naapurin Ellikin ottaa suihin,mikset sä?
Niinpä.... :headwall:
Ja takas hiekkalaatikolle!!! ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Mutta mihin se sitten muka vaikuttaa, että kumpi teistä nyt on oikeassa? Ei sun vaimon tarvi siitä pitää, vaikka kaikki muut pitäisivät.
Just näin. Turha yrittää taivuttaa nainen siihen sanomalla, että muutkin naiset tekee niin.
Jep!!

Itse tykkään, mutta en automaattisesti oleta että kaikki tykkää. Ja mieskin voi tehdä sen tykkäämisen eteen aika paljon, kuten ajella karvat ja peseytyä kunnolla...
 
papukaijan ruokottomat puheet
Ap:lle vielä. Jos vaimosi ei pidä eikä halua, sun on siihen tyytyminen. Tuollaiseen ei pidä koskaan painostaa tai vaatia; ei silloinkaan, vaikka kaikki muut maailmassa sitä harrastaisivat!
 
V-ivian
No en mä siitä nyt mitenkään erityisesti NAUTI, siis saa mitään muuta mielihyvää kuin hyvän mielen siitä että mies tykkää, siksi sitä teenkin. Ja siksi että hän tekee sitä minulle, joten en valita :D

Mutta jos nainen ei siitä pidä, niin sitten ei pidä. Mitä meidän muiden mielipiteet siihen vaikuttaa...
 

Yhteistyössä