Tapaus KNAAME...(Paljonko viekkaatte loppusummaksi...?)

  • Viestiketjun aloittaja josetveikkaaetvoivoittaa
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
No Kevätaurinko, näkykö siellä Knaamen kotona 86 senttistä tyttölasta? ;) :whistle:
Aikamoisa hintoja kyllä saa noista paketeistaan... Mä vähän luulen, että ei ihan oo puhtaat jauhot pussissa. :whistle:
Ei näkyny ku oli joku noin 3-vuotias tyttö ja sit vähän isompi tyttö joku 8-9v.
 
veera
Syön hattuni jos noi lenkkarit tai sandaalit on joskus käyny ulkona
Ja puolustelijoille, kuka voi sanoa tietävänsä ketään jonka lapsi on käyttänyt 86-92 senttisiä vaatteita yli kaksi vuotta. tai toisinpäin kuka myy sopivia vaatteita (käyttämättömiä) pois
 
järjetöntä
Siis mitä helvettiä??? Kuka maksaa käytetystä lumpusta 200e??? lastenvaatteista, jotka menee just ton kesän? Ei jummarra. En ees uutena maksa tota hintaa penskojen vaatteista. Tolla hinnalla saa henkkamaukasta ihan uutenakin aika ison kasan kantaa kotiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
No Kevätaurinko, näkykö siellä Knaamen kotona 86 senttistä tyttölasta? ;) :whistle:
Aikamoisa hintoja kyllä saa noista paketeistaan... Mä vähän luulen, että ei ihan oo puhtaat jauhot pussissa. :whistle:
Kevätaurinko on Knaame ehkä siis paras vastaamaan
No en oo Knaame. :LOL:
No voihan tuo olla joku muukin jolla on sama osoite kuin sulla, sori
 
mamma
Juuh.. eihän tuossa mitään epäilyttävää olekkaan. Ihan tosiaan on tuo mahdollista. Meillä on järjetön määrä itselläkin tosiaan tuota 86 cm vaatetta ja jos tosiaan myy sitten samalla kummityttönsäkin vaatteita. En ymmärrä miksi sitä niin ihmetellään, että miksi ei voisi olla noin paljoa vaatteita? Toisilla toista, hänellä ne vain sattuu olemaan vaatteita esim. monella voi olla kallis auto - johon todella uppoaa rahaa, varmasti enemmän kuin KNAAMEN vaatteisiin on mennyt. Toisilla on hulppea asunto.. tms.. Eiköhän se kaikilla se raha johonkin aina hupene!
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja veera:
Syön hattuni jos noi lenkkarit tai sandaalit on joskus käyny ulkona
Ja puolustelijoille, kuka voi sanoa tietävänsä ketään jonka lapsi on käyttänyt 86-92 senttisiä vaatteita yli kaksi vuotta. tai toisinpäin kuka myy sopivia vaatteita (käyttämättömiä) pois
Meillä poika on pitäny tota kokoa varmaan sen 2v. Kasvu ollut aika heikkoa ja toisaalta esim. t-paidat menee mun mielestä vaikka kuin kauan, samoin shortsit yms. Mutta noi vaatteet on aika käyttämättömän näkösiä. Mun pojan vaatteista HUOMAA, että ne on ollu 2v päällä :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja järjetöntä:
Siis mitä helvettiä??? Kuka maksaa käytetystä lumpusta 200e??? lastenvaatteista, jotka menee just ton kesän? Ei jummarra. En ees uutena maksa tota hintaa penskojen vaatteista. Tolla hinnalla saa henkkamaukasta ihan uutenakin aika ison kasan kantaa kotiin.
Ei kukaan niistä 200 maksa vaan 600-900 e, ja knaamen lapsella ne on hyvin käyttättöminä ollut *käytössä* noin 2-3 vuotta
 
Meil löytyy vielä 86cm vaatteita. Poika 2½v. ja pituutta 94,5cm.
Tuo 86cm mennyt todella pitkään. Ekat ostettu pojan ollessa vuoden ja nyt vasta pistetty urakalla noita vaatteita pois. Esim. housut meil voi olla jopa paria kokoa pienempiä kuin paidat.

Mut juu, oikeesti onhan tuolla Knaamella aivan törkeesti noita vaatteita ja varsinkin tuota yhtä kokoa. :/
 
vieras
vastasin hetki sitten tähän ketjuun (olen se joka ostaa paaaljon vaatteita)
ja voin kertoa, että virhehankintoja tulee toisinaan tehtyä ja myyn niitä uusina pois usein. ymmärrän etteivät kaikki voi ymmärtää että lastenvaatteisiin voi hurahtaa turhankin paljon.


;)



Alkuperäinen kirjoittaja veera:
Syön hattuni jos noi lenkkarit tai sandaalit on joskus käyny ulkona
Ja puolustelijoille, kuka voi sanoa tietävänsä ketään jonka lapsi on käyttänyt 86-92 senttisiä vaatteita yli kaksi vuotta. tai toisinpäin kuka myy sopivia vaatteita (käyttämättömiä) pois
 
just joo
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Juuh.. eihän tuossa mitään epäilyttävää olekkaan. Ihan tosiaan on tuo mahdollista. Meillä on järjetön määrä itselläkin tosiaan tuota 86 cm vaatetta ja jos tosiaan myy sitten samalla kummityttönsäkin vaatteita. En ymmärrä miksi sitä niin ihmetellään, että miksi ei voisi olla noin paljoa vaatteita? Toisilla toista, hänellä ne vain sattuu olemaan vaatteita esim. monella voi olla kallis auto - johon todella uppoaa rahaa, varmasti enemmän kuin KNAAMEN vaatteisiin on mennyt. Toisilla on hulppea asunto.. tms.. Eiköhän se kaikilla se raha johonkin aina hupene!
Kysehän ei ole pelkästään noista vaatteista vaan KAIKISTA niistä saman kokoisista joita on kaupitellut varmaan 10-20 pakettia, joissa 50 vaatetta
 
Cycadeen
Ei piru, jos tommisa hintoja Suomen huutiksessa vaatepaketeista maksetaan, niin meikä alkaa kyllä kohta myydä penskojen kuteet siellä! ja posti maksut maksan vaikka ite, jos 600-700? tollasesta paketista saa! Ebayssa tommosen paketin saa keposesti alle 200? :eek:
 
tiimarivihko
Merkkaa - ja palauttaa tietonsa kahden vuoden kuluttua kun sama henkilö myy näitä edelleen.
Tämä on just se koko joka myy, äidit haluu jo pikku rinsessalle hienoja rättejä, käytännöllisyydestä viis. Muistaa yhdenkin 2 vuotiaan pk:n pihalla seisomassa seinän vieressä vaaleanpunaisessa farkkuasussa kun muilla oli ulkoiluvarusteet ja kurikset ja leikkivät täyttäpäätä
 
vieras
Kirjoitin jo ketjuun aiemminkin ja jäi ihan tosissaan vaivaamaan tämä asia. kehtaako huutiksessa enää myydä pieniä vaatteita jos muut pähkäilevät hintoja keskustelupalstoilla. tyhmähän se on joka maksaa eikä se myyjän vika ole. mun mielestä on ihan normaalia että tekee yhden koon vaatteista monta pakettia. jos/kun vaatteita on ostettu satoja, niin kyllä ne pieneksikin käyvät eri aikaa (saman koon vaatteiden koot kun vaihtelee paljon) tai sitten joihinkin riepuihin kyllästyy ja haluaa ostaa uusia samaa kokoa.
 
vieras
Mihinkään muuhun puuttumatta, ihmettelen sitä miten kengätkin (käytetyt siis ) pysyy noin siisteinä??

Mulla on varmaan tapakasvatus jäänny liian vähälle, nämä meidän tytöt kun laittaa uudet kengät jalkaan ja painuvat pihalle, ei kestä kun max. 15min. niin kengät eivät todellakaan ole ton näköisiä:/ Vaikka käyttöön minä kenkiä ostankin, en myytäväksi;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuli vaan mieleeni..:
yhden koon vaatteita voi siis olla myynnissä jopa 6kk aika ajoin.
Knaame on myynyt paljon kauemman kuin puolivuotta!
Mutta eipä asia mulle kuulu, kun en tuon kokoisia vaatteita tarvitse.
En ikinä maksaisi käytetyistä tai käytetyiksi väitetyistä noin paljoa.
Vaikka tosiaan ihan uudelta näyttävää tavaraa. Mahtaa olla rikas äiti.
 
Jos tossa on 64 juttua,hinta nyt on 200 ni eikö se ole 3-4e päälle vaattee hinta?musta se ole paha ollenkaan..Muuten luulisin että tuo ostaa noita kasaan yksittäin ja myy pakettina pois,ei se ole tyhmä joka pyytää vaan joka maksaa =)
 

Yhteistyössä