Tapaus Kari Hirvonen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200709176599294_uu.shtml

Muutekin huono aamu ja sit näkee lehdestä tällasta... *kele*, että pistää vihaksi! Joo, ei ole ainoa mies, mutta vähän pitäs tollasten "julkkisten" kuitenkin osata käyttäytyä hillitymmin - on ne sentään tavallaan esikuvia.
Mä olen sitä mieltä, että kaikki naistenhakkaajat on LUUSEREITA jotka sais viedä saunan taa ja antaa kunnon käsittely!!
Ja miten musta tuntuu, että muusikoissa on paljon enemmän juoppoja, hörhöjä, väkivaltaisesti käyttäytyviä jne, kuin valtaväestössä... Ainakin tuntuu, että ei ole yhtään muusikkoa, joka ei olis jonkin asteinen "alkoholisti", riehuja tms., kun rupee tarkkaan miettimään... :whistle: Tai nimetkää edes yksi, joka ei olis ollu viinan tms. takia otsikoissa...

:o :o Mikä törkimys! Mitä luulette, uskaltaakohan tuo äijä enää itse liikkua missään? minä ainakin kalautan jollain, jos vaan näen! Ihan kunnoton surkimus koko ukko!

ihan ihme tyyppi ollut alusta asti. Eikös ensin ollut niitä naissotkuja , kun eivät osanneet päättää kenen kanssa olisi ja nyt tuollainen luuseri!!! Tuskin ainakaan laulukeikat paranee.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
miksiköhän kaikkien ihailema matti nykänen ei ole saanut turpaan vieläkään?
kaikki naistenhakkaajat ovat tuhkamunia!

Taitaa kaikissa äijissä piillä sama geeni ( kaikki ei vaan tuo sitä esille ), joten miksi sitä "kaltaistaan" menis köniin vetämään... :/

Alkuperäinen kirjoittaja jarna:
Heidi Kyrö ei ole ollut negatiivisesti julkisuudessa. Entäs Kari mikä se nyt oli se hevosmies joka lauloi Onnen maa-biisin?

Vepsä? Jaa ja kuinka mä muistelisin, että sekin olis ollu viinaksien käytön takia julkisuudessa... :whistle: Von muistaa väärin...

Sikahan toi on..
Mutta sen verran puolustan muusikkoja että onhan niitä hemmetti miljoonia jotka ei juo. Meissä taviksissa on noita naistenhakkaajia ja murhaajia ihan yhtä paljon tai enemmän. Julkkisten olemiset ja menemiset vaan on heti lehdessä.
Ja toiseks,moni noista ei ole MUUSIKOITA vaan artisteja. Ne ei itse välttämättä tee biisejä eivätkä tajua siitä mitään..kunhan esittävät kappaleet. Aito muusikko on lahjakkuus ja luominen (oli se sitten mitä tahansa) on raskasta. Moni taiteellisesti lahjakas kärsii valitettavasti henkisistä ongelmista. Sen takia ne viinaan tai huumeisiin sortuvat kun elämä on niin raskasta lahjakkaalle. En puolustele heitä mutta ymmärrän täysin jos elämä on luomisen tuskaa..ja sitten lehdistö riepottelee sun kauppareissutkin.
Mutta toi jätkä,Hirvonen on sika ja ansaitsis turpaan itekkin. PISTE

hah täytyyki het soitella töihin,jos sielä tiedettäs jotain tästä;) utelias minä=) nyt alkoi nii kiinnostaa kuka ja ketkä kyseessä.....
täälä koko kylä kyl tietää tapahtumat!
järkkyä touhua!

heh, miulla oli takavuosina tilanne jossa nykäsen masa käveli suoraan autoni eteen, tuhannen kännissä ja kisoista tulossa. oiskohan sitä pitäny sillon valita toisin... :whistle: :laugh:

joo... nää heebot kun on otsikoissa naistenhakkaamisen takia niin voisin kyllä ryhmysauvalla mieki käyä vähän losauttamassa! :headwall: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Ei jaksa kirjautua:
Mulla taas ei ole niinkään mielikuva siitä, että muusikot yleensä riehuu päissään, vaan nimenomaan nämä TANGOKUNINKAAT...

joo, ei oo enää kunnon "kuninkaalisia". Turha juttu koko tangomarkkinat, vaikka oonkin S.jokinen itse. Tommosia luusereita sitten "kruunataan" ja juhlitaan, pyh.

Voi ihmiset.. te olette ihan samanlaisia uhojia täällä, kun luin teidän kirjoituksia. Väkivaltaisia ihmisiä! Miksi hyväksytte kosto mukiloimisen? jos olette niin väkivaltaa vastaan.. hyvä muista on puhua, vaikka varmaan teillä itsellänne on myös luurankoja kaapissa, kukaan ei vaan niistä puhu! Naiset osaa myös olla väkivaltaisia kanoja, tiedän moniakin ketkä pamauttaa miestään mennen tullen! onko miehiä sitten oikeus lyödä? en usko!

Yhteistyössä