Tapasin varatun miehen tänään toisen kerran ja hän kertoi perheestään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tämä harmaantui
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tämä harmaantui

Vieras
Tuli vähän kummallinen olo.
Ajattelin niitä heidän lapsiaan, vanhin on n. 20-vuotias (vain muutaman vuoden minua nuorempi).
Mitään seksisuhdetta meillä ei ole, mutta rupesin ajattelemaan onko hänellä sellainen jonkun muun kanssa.

Tosi mukava mies, kerrassaan...

En tiedä hänen vaimostaan oikeastaan mitään, hän ei ole kertonut hänestä ja sivuuttaa aika taitavasti jos yritän vaihtaa puheen kohti vaimoa. En edes tiedä minkä ikäinen tai näköinen hän on. Hän aikoi soittaa minulle, me asumme tunnin ajon päässä toisistamme.

Sä oot taas täällä.
Mä en usko että tänäänkään kukaan jaksaa provosoitua sun teksteistä. Käy yhtä köpelösti kun viimeksi, ketään ei kiinnosta :whistle: :xmas:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1408547

Alkuperäinen kirjoittaja Aurora:
Juu, mukava mies, joka haluaa sinusta hetken hupia. Mieti nyt kahteen kertaan haluatko alentua moiseen.

Miettinyt olen useammin kuin kahteen kertaan. =)
Minäkin haen hetken hupia, platonisesti. Kiva keskusteluseura motivoi minua enemmän kuin se, että ehkä mahdollisesti kerran jotain 'likaista' peliä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Juu, mukava mies, joka haluaa sinusta hetken hupia. Mieti nyt kahteen kertaan haluatko alentua moiseen.

Minäkin haen hetken hupia, platonisesti. Kiva keskusteluseura motivoi minua enemmän kuin se, että ehkä mahdollisesti kerran jotain 'likaista' peliä.

Aha, se on tätä :). Tämä "minä päätän miten edetään" saa olon tuntumaan kuningatarmaiselta. Olen parempi kuin se "vaimo". Voin harrastaa kivaa platonista keskustelua jonkin naisen miehen kanssa, ja se on kiihottavaa. *huoh*

No huomiota voi hakea vaikka sitten netistä jos sitä ei oikeassa elämässä saa...

Yksinkö minä syyllistyn huomionhakuisuuteen? Kaikki jotka tänne kirjoittelee, suorastaan kirkuu huomion perään.
Entä sitten?!

Alkuperäinen kirjoittaja joo:

Aha, se on tätä :). Tämä "minä päätän miten edetään" saa olon tuntumaan kuningatarmaiselta. Olen parempi kuin se "vaimo". Voin harrastaa kivaa platonista keskustelua jonkin naisen miehen kanssa, ja se on kiihottavaa. *huoh*

No olisiko pitänyt sitten olla se hetken seksuaalinen tyydytys ja that's it?

Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:
Whats the point?

Saada mammat ärsyyntymään perjantai-illan ratoksi :whistle:

No eikä.

Sitä paitsi, sinä itse ärsyynnyit. =)

Aijjaa :laugh: :laugh:
Sä et ole nähnyt mua ärsyyntyneenä näköjään vielä ollenkaan :laugh: :laugh:

Ylenmääräinen nauruhymiön käyttö... :whistle: ;)

Whats the point?

Saada mammat ärsyyntymään perjantai-illan ratoksi :whistle:

No eikä.

Sitä paitsi, sinä itse ärsyynnyit. =)

Aijjaa :laugh: :laugh:
Sä et ole nähnyt mua ärsyyntyneenä näköjään vielä ollenkaan :laugh: :laugh:

Ylenmääräinen nauruhymiön käyttö... :whistle: ;)

Mut jos kerran naurattaa ylenmäärin niin minkäs teet :D
Sitä paitsi, mä lupaan sulle että jos mä ärsyynnyn, niin se ei jää huomaamatta ;) :saint:

Yhteistyössä