Tapasin tänään tulevan mieheni ensimmäistä kertaa =)

  • Viestiketjun aloittaja IsoM
  • Ensimmäinen viesti
IsoM
Ettäs tiedätte. Nettipalstalta löytynyt kultajyvä, kirjoittelun ja soittelun jälkeen nähtiin ja tiedättekö - se on menoa nyt!!
Tuon miehen haluan miehekseni ja lasteni isäksi :heart: ja lämpöiset fiilikset oli molemminpuoliset.

"Voiko tää mennä näin?" Onko joku tiennyt ensitapaamisella että nyt se kolahti, salama iski, kipinät lenteli?!! Voi että mä haluuuun että oon oikeassa!! Ollaan reilusti kolmenkymmenen paremmalla puolella, molemmat aiemmin rengastamattomia hissukoita :D

YES :)
 
:-D
Juuri noin meillekkin tapahtui <3 Sen vain tiesi, ensi näkemältä. Tavattiin Se Oikea deittipalstalla. Nyt ollaan oltu naimisissa 2 1/2 vuotta ja esikoinen potkii vatsassa <3 Onnea teille!
 
omena
Ihanaa, onnea teille :) Mä tiesin mieheni eka kertaa tavatessani, että tässä se on. Tunne ei ollut niin voimakas kuin sulla, enempi etiäinen vaan. Mutta 16 vuotta ollaan oltu yhdessä :heart:
 
Mä täällä filistelen..Netistä löysin oman mieheni.

Kun olin ekan kerran tavannut (noin puolisen tuntia jutskattiin meidän pihassa) niin soitin heti ystävälleni ja sanoin, että "älä nyt naura mulle, mutta mä tapasin just miehen jonka kanssa vietän lopun elämäni." :heart:
 
Täällä myös! Netissä tavattuna, tosin meillä oli yhteisiä tuttuja etten ihan sikaa säkissä lähtenyt tapaamaan :D

Oih, se oli mahtavaa aikaa :heart:

Ensimmäinen hääpäivä on ens kuussa ja kaks lasta löytyy täältä :heart:
 
IsoM
Alkuperäinen kirjoittaja Ahaa...:
Sinäkö se mustana täällä hehkutit "sutinaa..." ketjussa? Tekö tapasitte siis?
En ole tästä täällä puhunut, eli eri tyyppi kyseessä? Pakko vaan oli tulla edes tänne hehkuttamaan kun ei viitsi vielä kylille mennä kailottelemaan :D
 
Mä tapasin baarijonossa mieheni. Oltiin noin kaksivitosia, minä yh. Tiesin heti, että se on tämä :heart: Niin erilainen (positiivisesti) kuin kukaan muu ja mulla on paljon kokemusta :ashamed:

Muutettiin yhteen seurusteltuamme tiiviisti 1,5 vuotta (sitä ennen yritetty pari kk lasta) ja remontoidessamme asuntoa plussasin :heart:
 
IsoM
Onpa tosi kiva kuulla muiden kokemuksia, ja ajatella ja toivoa että tää vois ollakin totta :) tunne iski niiiin vahvana, ja kokemusta on minullakin melkoisesti takana, sekä jälkikasvuakin... Paljon on nähty mutta tulevan haluan katsella yhdessä tämän miehen kanssa :heart:
 
Pari kuukautta kirjoiteltiin. Tavattiin ja se oli menoa samantien.
Kohta vuosi oltu yhdessä. Mies on kultajyvä. Tulee mun pojan kanssa loistavasti juttuun.
Mut ja poika otettu koko suvussa ja lähtipiirssä tosi hyvin vastaan. Anoppikokelaskin tykkää pojasta.

Että antaa mennä jos siltä tuntuu :heart:
 
Kyllä..minä kyynikko, maailman epäromanttisin ihminen, kerran eronnut ja jonkinaikaa sinkkuna pörrännyt päätin että loppuelämäni vietän lasten kanssa ihan ilman miestä, ketään en "nurkkiini ota pyörimään"...mutta, kuinka kävikään, yksi silmäys ja se oli siinä (ei siis tavattu netissä)..miehellä sama ajatus kun minut näki...nopeaa toimintaa kaikinpuolin, joskus on vain heittäydyttävä ja olen todella onnellinen =)
 
vieras
Onnea tosi paljon! Kuullostaa todella ihanalta. Minä en kohdannut miestäni netissä vaan lavatansseissa. Kyllä sen heti tunsi, että kovin kolahti molemmin puolisesti. Yhteenmuutot ja lapset tulivatkin todella nopeaan tahtiin.
 

Yhteistyössä