Tapasin oikein kivan miehen, mutta kun kävin hänen luonaan ja näin hänen olohuoneen kirjahyllyssä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyi

Vieras
fleshlightin, minua alkoi ällöttää.
En pysty enää katsomaan sitä miestä silmiinkään, kun koko ajan vaan mietin, miten se runkkaa johonkin taskulampun näköiseen muovipötkylään.
En voi mitään, mutta silmissäni näen jatkuvasti sen kapineen ja mielikuvissani sen miehen runkkaamassa.

Hyi!

Siis joo, kaikki miehet runkkaavat, mutta minusta johonkin kapulaan itsensä tyhjentäminen on ällöttävää.

Ja tiedoksi: Mulla ei ole dildoa tmv. seksileluja, joilla itse tyydyttelisin itseni, mulle riittää omat kädet. :x Estynyt????

No mä olisin lähtenyt lätkimään jo kirjahyllyn takia! Ne vasta kammottavia hökötyksiä onkin!!

Jospa mies on saanut lahjana sen fikkarin. Pila.
Mun mies sai kerran puhallettavan lampaan :D ja käyttääkö hän sitä, no ei. Osoitus kavereiden "hyvästä" huumorista.

Lähinnä mua ois hämmentäny tossa toi säilytyspaikka :xmas:

Mutta voihan tosiaan olla kavereilta saatu lahja ja mies on sitte laittanu sen esille niinku lahjat kuuluu laittaa :D. Eihän se välttämättä edes käytä sitä.

Jos asia kuitenkin kovin häiritsee niin voithan sä kysyä miksi sillä moinen kapistus on kirjahyllyssä ja vastauksen mukaan sit harkita jatkon.

Flesaria käyttäneenä voin sanoa, että hakkaa kyllä tuntumassa aidon pillun 10-0. :P Mutta muut tekijät suosivat sitten kyllä naisia siten, että valintatilanteessa useimmiten valitsen kuitenkin sen naisen.

Olisit järkkytynyt kuoliaaksi jos olisit ollut kaverini kanssa treffeillä, me ostettiin sille synttärilahjaks pumpattava barbara ja paketti vessapaperia. Eipä sekään ole sitä barbaraa jaksanu piilotella, joillekin kun nämä asiat ei ole mitään tabuja ja häpeän asioita ja huumorintajukin on jollain ihmisillä kohdillaan :D

Runkkaava nainen = itsestään ja seksuaalisuudestaan varma nautiskelija
Runkkaava mies = säälittävä vässykkä

Dildo = ihana suristin, niitä saa kaikissa mageissa väreissäkin :)
Flesari = hyi vittu

• Tykkää
Reactions: Tepadj
Runkkaava nainen = itsestään ja seksuaalisuudestaan varma nautiskelija
Runkkaava mies = säälittävä vässykkä

Dildo = ihana suristin, niitä saa kaikissa mageissa väreissäkin :)
Flesari = hyi vittu
Pitäisi varmaan ruveta naisiakin kutsumaan säälittäväksi runkkareiksi tasapuolisuuden nimissä, jos he eivät pysty miesten seksuaalisuuteen suhtautumaan niinkuin aikuiset.

Käytä vähän järkeäsi(vai jäitkö jakotilanteessa ilman?)..
Auringonpaisteessa voi suojata käsillä päätään, mutta hattu on hyvä ja kätevä apuvempele, ihmisille voi puhua, ihan silmätysten keskustella, mutta kaikenmaailman twitterit, facebookit ja whatever on nykyisiä apuvempeleitä, jne..
Mies voi runkata käsin, mutta Flesari on apuvempele, koska joillakin(kuten itselläni) on sitä testosteronia koko taloyhtiön tarpeisiin.
Itse en kuitenkaan fleslightia käytä, koska muoviholkin terävä reuna raapii palleja, ja koko silikonituubi hajosi kun käytin ilman.

Meitä on moneen junaan. Mä olen ostanut miehelleni tähän mennessä jo kolme erilaista fleshlightia lahjaksi ja ovat kuulemma paljon omaa kättä kivempia, tosin vaivalloisia vain.

Tee palvelus miehelle ja jätä homma siihen. Hyi, millainen kumppani olisit.

Minua alkoi naurattamaan koko juttu. Mitäs, jos hän testaa sinua? Haluaa tietää millainen tosikko olet ja vierastatko leluja? Joten ette selvästikään sovi yhteen ja etsi sellainen, jonka kanssa voitte heti miettiä tapetin värejä ja sohvan paikkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja yök;30347236:
Tapasin kivan naisen mutta hänellä oli dildo yöpöydän laatikossa. Lopetin seurustelun siihen paikkaan.

no itselleni kävi todellakin vähän näin - nainen asui yksiössä jossa sänky oli vieraille suoraan esillä, ja pöydällä sängyn vieressä oli kaiken kansan ihmeteltävänä dildo. kiinnostus lopahti heti. kuten ap sanoi, aikalailla kaikki kai masturboivat mutta oksettaa ajatella naista työntelemässä tuollaista muovitappia sisäänsä. oksetus. eikö käsien ja aidon tavaran tulisi riittää.

Mitä ihmeellistä tossa nyt sitten on,seksilelu muiden joukossa.Ainoa että olisihan sen voinut laittaa johonki muualle kun kirjahyllyyn mutta ehkä oli unohtunut siihen.

Yhteistyössä