tapasin ihanan miehen vime syksynä, enkä antanut hälle ennen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mani:
Alkuperäinen kirjoittaja Elinan äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei tekisi mieli heittää bensaa lisää liekkeihin, mutta pakko kertoa tuosta nimen kysymisestä. Omaan menneisyyteen (eikä edes kovin monta vuotta sitten) kuuluu kyllä aika, jolloin en edes nimeä ole kysynyt - tai ainakaan jälkikäteen muistanut. Ja mitäs sitten? :)

No kaikkihan sen tietää paitsi tää scarlet hienohelma ettei sitä aina niin tutun kans sängyssä olla

Hienohelma? :laugh: :laugh: :laugh: Itte ette ilmeisesti tajua siltä mieheltä kysyä nimeä ennenkuin matkaan lähdette! :laugh: :laugh:

Ei tajuamisen kanssa ole itselläni ainakaan ollut mitään tekemistä :) Ei ole yksinkertaisesti kiinnostanut.

rahako sitten on kiinnostanut?

Ai sua?

Alkuperäinen kirjoittaja jup kuule:
Kyllä mullakin on joskus ollut pelkkä seksi mielessä, mutta kyllä mä silti olen sen miehen nimen selvittänyt ennen sänkyyn menoa.

Kait tarkistit että nimi on oikea? Ajokortti tai passi

Joo ja soitin vielä maistraattiin, että onko sellainen ihminen oikeasti olemassa ettei ole väärennetyt henkkarit.

Kyllä mullakin on joskus ollut pelkkä seksi mielessä, mutta kyllä mä silti olen sen miehen nimen selvittänyt ennen sänkyyn menoa.

Joo ja soitin vielä maistraattiin, että onko sellainen ihminen oikeasti olemassa ettei ole väärennetyt henkkarit.

Ja kait tarkistit onks vapaa vai varattu?

Alkuperäinen kirjoittaja ei voi tietää:

Totta kai!

Alkuperäinen kirjoittaja ei voi tietää:

Totta kai!

No otitko nokkiis tostaki kysymyksestä?

Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Mä en odottaisi hääyöhön asti enkä kihloihinkaan asti, mä en halua sikaa säkissä :whistle: :whistle:

Täysin samaa mieltä. Jos ei seksi suju, ei mikään suju.

Juuri näin :wave: Hulluja on ihmiset olleet ennenvanhaan :D

Ennen oli siveysvyöt ja "esiliinat" :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Ihmetyttää tuo ettei anna ennenkuin kihlasormus ?? Sen ymmärrän sukupuolitestin,mutta en että kihlasormusta siihen tarvitaan.Voi he...tti

Mä en antanut ennen vihkisormusta..
Kerroin sen miehelle heti alkuun , eikä seksin takia hosuttu naimisiin, oltiin monta kuukautta ensin kihloissakin ja sitä ennen seukattiin kuukausia...
Mun mies ymmärsi, että seksi kuuluu avioliittoon.

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Ihmetyttää tuo ettei anna ennenkuin kihlasormus ?? Sen ymmärrän sukupuolitestin,mutta en että kihlasormusta siihen tarvitaan.Voi he...tti

Mä en antanut ennen vihkisormusta..
Kerroin sen miehelle heti alkuun , eikä seksin takia hosuttu naimisiin, oltiin monta kuukautta ensin kihloissakin ja sitä ennen seukattiin kuukausia...
Mun mies ymmärsi, että seksi kuuluu avioliittoon.

Ainiin, piti vielä onnitella apta kihlauksen johdosta!

Hui mitä juttua täällä :D Aina ei ihan uskoisi, että täällä (ainakin suurimmaksi osaksi) aikuiset ihmiset kirjottelee.
En ymmärrä miksi hyökkäätte Scarlettin kimppuun, ymmärrän täysin, että vituttaa kun kysytään "tiesitkö edes toista nimeä..." tai jotain sinnepäin.
Kasvakaa.