T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Järkyttävää. Kuka tällaisen hyväksyy. Ovat kuitenkin osallistuneet tapahtumaan eivätkä estäneet. Eikö sellaisestakin tule tuomio, jos jättää auttamatta hädässä olevaa. He ovat jättäneet auttamatta. Vaikka fyysisesti eivät mukana ole olleet niin mielessä kyllä ja ties mitä fantasioita ovat tapahtumasta saaneet.
Mikä mättää meissä suomalaissa. Me itse säädetään lait ja niin kevyesti tuomioita annetaan. Missä mättää siis?! Tavalliset ihmiset ei tätä hyväksy niin kuka ihme hyväksyy. Hävettää näiden äijien asianajajan puolesta. Heilläkin varmasti lapsia ja läheisiä. Mulla inhottaisi, jos olisi lähipiirissä asianajaja, joka tuollaisia hyysää. Yhteiskunta maksaa heidänkin ällöttävät työt.
ihan normaali käytäntö suomessa jos joutuu vankilassa istumaan ja todetaan syyttömäksi, saahan Auerkin korvauksia, paljon paljon enemmän.
(jos nuo ko tapaukset olisi olleet vapaalla odottamassa syytettä/oikeudenkäyntiä, niin korvauksia ei olis tullu )
Järkyttävää. Kuka tällaisen hyväksyy. Ovat kuitenkin osallistuneet tapahtumaan eivätkä estäneet. Eikö sellaisestakin tule tuomio, jos jättää auttamatta hädässä olevaa. He ovat jättäneet auttamatta. Vaikka fyysisesti eivät mukana ole olleet niin mielessä kyllä ja ties mitä fantasioita ovat tapahtumasta saaneet.
Mikä mättää meissä suomalaissa. Me itse säädetään lait ja niin kevyesti tuomioita annetaan. Missä mättää siis?! Tavalliset ihmiset ei tätä hyväksy niin kuka ihme hyväksyy. Hävettää näiden äijien asianajajan puolesta. Heilläkin varmasti lapsia ja läheisiä. Mulla inhottaisi, jos olisi lähipiirissä asianajaja, joka tuollaisia hyysää. Yhteiskunta maksaa heidänkin ällöttävät työt.
Niin, mutta kun eivät ole syyttömiä. Järkyttävää, että todetaan syyttömäksi, kun mukana ovat olleet kuitenkin.
lain mukaan kuitenkin syyttömiä.Normaalilla ajattelulla tietysti syyllisiä, mutta koska lain mukaan pitää tietyt kriteerit täyttyä ennen tuomiota, niin sen mukaan on mentävä.Periaatteessahan kaikki ohikulkijatkin olisi pitänyt pistää syytteeseen koska eivät menneet väliin
No, joku ero kuitenkin siinä kulkeeko vaan ohi jossain vähän matkan päässä eikä välttämättä edes huomaa mitään, kuin jos seisoo siinä vieressä naureskelemassa ja yllyttämässä siten kavereitaan rikokseen. Että eivät nuo sällit nyt ihan ohilkulkijaan vertaudu.
Toivottavasti tuomio nousee hovioikeudessa. Jotenkin sietämätöntä, että uhri saa minimaaliset korvaukset, tekijät eivät joudu vankilaan ja "rikoskumppanit" saavat uhriakin isommat korvaukset. Koska kusipäitähän nuokin kaksi olivat ja omalla panoksellaan osallistuivat, vaikka eivät konkreettisesti (ehkä ehtineet vielä?) tehdä mitään muuta.
korvauksia ei edelleenkään makseta siitä mitä ovat tai eivät ole tehneet, vaan siitä et vaikka olisvat tuomittu avunannosta tms asiasta, ei heitä olisi saanut pitää 2 viikkoa vankilassa.
Mitä veikkaatte, tuleeko raiskaukset ja nämä tällaset sormella koittelut lisääntymään?