tapanani ei ole ollut arvostella toisten lasten nimiä, mutta tänään puistossa..

• Viestiketjun aloittaja jane doe
  • Ensimmäinen viesti
jane doe
.. tajusin miten karsealta kuulostaa, kun joku auringossa kärähtänyt kaljamahainen suomalais isukki huutelee Alyssaa & Marcusta lausuen nimet ihan päin prinkkalaa.. senkus sanotte, ettei tarvitse kuunnella mutta sormet korvissako siellä olisi pitänyt olla?! tosissaan särähti korvaan :( !

Alkuperäinen kirjoittaja Ä:
Mulle tulee aina mieleen, kun joku huutaa että NIKO! että jos se huutaskin NISO (olettaen että kirjoitetaan niCo .. joo ei kukaan tajuu mut silti :D
Mun tuttu huutaa lastaan välillä nimellä Miso tai Mikoseellä. Lapsi on siis Mico. Ja tuo on tietty läppä, lempinimi. Mutta jotkut varmaan kauhistelee :D

vieras
Ihan kamalaa... aatella mä huutelin tänään lastani nimellä Vilppuliini vaikkei se ole lapsen nimi, ei sinne päinkään. Nyt jo onneton kaksplussa ressukka kuvittelee että se on lapseni oikea nimi :DDDD

..
Alkuperäinen kirjoittaja nuuh:
Multa meinas päästä tyrskähdys kun lastentapahtumassa meandi-äiti huuteli Elmoa. Ja kaiken lisäksi sen meandi mekko oli toissavuoden kuosia.
Hehheh..No ai kauhee :D Pitäskö sun käydä keskustelemassa jonkun ammatti-ihmisen kanssa? Tosta voi tulla post-traumaattinen stressireaktio.

Elmon äiti
Alkuperäinen kirjoittaja lisko harmailee:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja nuuh:
Multa meinas päästä tyrskähdys kun lastentapahtumassa meandi-äiti huuteli Elmoa. Ja kaiken lisäksi sen meandi mekko oli toissavuoden kuosia.
häh?
Mäkään en ymmärtänyt tätä pointtia.
Ei hemmetti! Olisko se ostanu sen jostain outletistä?? Kui jotkut kehtaa pitää tollai, sama kun porukka ostelee huutonetistä niitä kun toiset ons ens pitäny sen kauden

Yhteistyössä