Tapailen yhtä miestä ja kun oltiin kahdestaan yökerhossa ja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
mies meni hakemaan meille juomia, niin luokseni tuli tummaihoinen mies. Hän sitten jotain alkoi höpöttämään englanniksi ja vastasinkin jotain. Olin juuri kertomassa, että olen täällä miesystäväni kanssa kunnes hän tuli.

No ei hän silleen oikeasti ole miesystäväni, mutta kuitenkin. Hän kuitenkin vain seisoi siinä juomat käsissään ja hymyili. Tumma mies huomasi hänet ja lähti.

Pointti oli vaan se, että jos olisi ollut exäni kyseessä, tuo ei olisi mennyt ihan noin nätisti. Eli nyt ainakin tuli se selväksi, ettei tapailemani mies ole mustasukkainen tai hullu.

Ja se on minusta aika kiva asia.

niintai se toinen oli fiksu ja lähti kun näki et sulla on seuraa ja tajus et ei ole mahkuja ja parempi lähteä pois enneku mies hermostuu.Ja ei kaikki miehet nyt rupee mätkimään toisia vaikka jutteleekin omalle naiselle.

niin luokseni tuli tummaihoinen mies.
No jos olitte kahdestaan siellä yökerhossa, niin miten luoksesi sitten tuli se haluamasi mokka ?

niin luokseni tuli tummaihoinen mies.
No jos olitte kahdestaan siellä yökerhossa, niin miten luoksesi sitten tuli se haluamasi mokka ?

No sori, siis mentiin kahdestaan yökerhoon.

Ja kaikille tiedoksi, minulla ei ole kokemusta muista miehistä kuin exästä. Ja se saattoi vaikka mättää turpaan jos minua yritettiin iskeä. Siis sitä miestä, kuka yritti minua iskeä.

Toki tajuan, ettei läheskään kaikki ole tuollaisia hulluja. Mutta jotenkin pelkäsin, että vain minulle sattuu nuo mustasukkaiset. On niitä ollut muitakin tilanteita, missä on tullut selväksi ettei tämä nykyinen mies ole väkivaltainen, eikä mustis.

Yhteistyössä