Tapailen uskovaista miestä, haluatko KYSYÄ jotain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26541212]Saitko ekoilla treffeillä vai säästääkö itseään avioliittoon? ;)[/QUOTE]

Säästää itseään avioliittoon. Enkä minäkään olisi halunnut ekoilla treffeillä.

[QUOTE="muu";26541265]Oletko itse uskovainen? Miten usko tuli ilmi? Vaikuttaako asia sinun suhtautumiseesi?[/QUOTE]

Tutustuttiin toisiimme ja sitä kautta hänen uskonsa tuli ilmi. Asia ei vaikuta minun suhtautumiseeni. Olen itsekkin uskossa ja uskomme molemmat samoin vaikka joitakin käytännön eroja onkin.

Mikä Lestadiolainen?tuskin ainakaan vl!! mitä uskontokuntaa itse edustat? missä tapasitte? miten tulevaisuudessa uskonto näkyy teidän elämässä? kuin paljon elämäntapanne eroavat toisistaan?

[QUOTE="vieras";26541263]lestadiolaiset eivät saa ottaa kumppania liikkeen ulkopuolelta, joten tuskimpa on.[/QUOTE]

Ei sitä kielletä, se on vain omantunnon kysymys... :) Tiedän useita pariskuntia, joista vain toinen on lesta. :)

Ma oon monta kertaa honannnut kuinka ihmiset , jotka eivat edusta mitaan uskontoa ovat expertteja niin monessa uskooon liittyvassa asiassa.
Ne tietaa lestojen "saannot" niin paljon paremmin kuin lestat itse.

[QUOTE="vieras";26542101]En enää, mutta puolet suvusta. Eikä ole höpöhöpöä.[/QUOTE]

Kyllä on. Jokainen ihminen tekee itse omat ratkaisunsa ja jos joku lesta menee naimisiin ateistin kanssa, niin se on hänen oma ratkaisunsa, ei kukaan häntä voi kieltää sitä tekemästä.

Aika pieni osa enää nykypäivän lestoista noudattaa KAIKKIA niitä "sääntöjä."

Ihan turhaa on myös sääliä naislestoja ja ajatella, että he ovat jotenkin alistettuja, koska se ei pidä paikkaansa. Itse he omasta elämästään päättävät.

Ma oon monta kertaa honannnut kuinka ihmiset , jotka eivat edusta mitaan uskontoa ovat expertteja niin monessa uskooon liittyvassa asiassa.
Ne tietaa lestojen "saannot" niin paljon paremmin kuin lestat itse.

Jep. :) Ja on aika surullista, että kaikki lestoja arvostellaan juurikin niiden "sääntöjen" takia ja sitten säälitään ja voivotellaan, kuinka kamalaa on, kun joku raukka on puskenut 10 lasta tähän maailmaan, vaikka ihan rakkaudella olisi lapsensa tehnyt ja kasvattanut.

Yhteistyössä