Tapailemani mies tarvitsee aikaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs ihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja eräs ihastunut;28535423:
Ei olla harrastettu seksiä ollenkaan ja tapaillaan siltikin.

Sitten sitä taukoa tarvitaan siihen, että voi harrastaa seksiä jonkun muun kanssa lievemmin omantunnontuskin. Ja tarkoitukseni ei siis ole piruilla, mutta aikuisten kesken ne pelkät "kädestäpitämissuhteet" nyt vaan toimivat äärimmäisen harvoin.

[QUOTE="vieras";28535436]Antaisin loppuelämän aikaa :) Vakavasti puhuen, jos suhde on alussa ja toinen tuntuu "siltä oikealta", niin sen kanssa haluaa olla ihan kokoajan, vaikka ympärillä tapahtuis mitä. Eli lähtisin katteleen muita maisemia jos olisin aloittaja.[/QUOTE]

Samaa mieltä. Maailma on ihmisiä täynnä, yhteen puolihaluttomaan en ripustautuisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28535448:
Sitten sitä taukoa tarvitaan siihen, että voi harrastaa seksiä jonkun muun kanssa lievemmin omantunnontuskin. Ja tarkoitukseni ei siis ole piruilla, mutta aikuisten kesken ne pelkät "kädestäpitämissuhteet" nyt vaan toimivat äärimmäisen harvoin.

Harvemmin mulla on tapana ihan alussa sännätä seksii harrastaa.Kai mies olis jo lähtenyt menee jos ei olis tajunnut että ihan heti sitä ei ole tiedossa.

Ja mikä kumma siinä on että täällä ruvetaan aina heti enimäiseksi sanomaan et pillun takia se vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja eräs ihastunut;28535491:
Harvemmin mulla on tapana ihan alussa sännätä seksii harrastaa.Kai mies olis jo lähtenyt menee jos ei olis tajunnut että ihan heti sitä ei ole tiedossa.

No etkös sinä juuri tässä ketjussa valitellut, että se mies haluaa aikaa? Eli vapaammat kädet?

Ja mikä kumma siinä on että täällä ruvetaan aina heti enimäiseksi sanomaan et pillun takia se vaan.

Ja sinulla itselläkö se ei tuollaisen venkoilun jälkeenkään tullut mieleen?

Alkuperäinen kirjoittaja eräs ihastunut;28535309:
En viitsi täällä avautua syistä sen kummemmin ja onko sillä väliä,miehen mielessä on nyt muitakin tärkeitä asioita kuin vain minä. Ei olla tapailtu kauaa.

Tästä ei saa nyt väännettyä mitään se ei oo kiinnostunut susta juttua että turha sitä on sitten yrittääkkään.

jos miehellä on lapi/lapsia ja vaimo.. ero mietintä niin ainoa fiksu asia mitä voit tehdä on tukea miestä menemään vaimon kanssa pariterapiaan,eikä olla auttamassa lapsen perheen särkymistä!

no kohtaa se totuus että yleensä suhde alkaa seksuaalisesta vetovoimasta! se mitä aluksi tunnetaan pääasiassa on himo/intohimo... sitä kuvitellaan rakkaudeksi...vaikka sitä voisi sanoa rakastumiseksi... sitten tulee se vaihe kun molemmat katsoo sitä toista ihan oikeesti nähden kaikki ärsyttävyydet yms.. sitte kun pystytään hyväksymään toisen huonotkin puolet sitten se on rakkautta...kun ollaan sitouduttu tuohon toiseen ihan oikeesti.

[quote="liliaana";28535531]jos miehellä on lapi/lapsia ja vaimo.. Ero mietintä niin ainoa fiksu asia mitä voit tehdä on tukea miestä menemään vaimon kanssa pariterapiaan,eikä olla auttamassa lapsen perheen särkymistä![/quote]

se on sinkku!

Olis pikkasen helpompi antaa mahdollisesti paikkansa pitävämpiä neuvoja/mielipiteitä, jos paljastaisit mikä tämä suuri elämänmuutos on.

Ärsyttää tällaset avaukset, joissa kerrotaan vaan puolet kokonaisuudesta.

No etkös sinä juuri tässä ketjussa valitellut, että se mies haluaa aikaa? Eli vapaammat kädet?

Ja sinulla itselläkö se ei tuollaisen venkoilun jälkeenkään tullut mieleen?

En mä nyt ihan usko siihenkään että vapaammat kädet olis se juttu ,kyllä sillä nyt on oikeesti elämässä nyt sellanen tilanne et. Mutta ehkä mä sitten otan härkää sarvista ja riskeeraan ja latelen sille mitä mieltä olen. Ja juu,olen miettinyt seksiä sen kanssa mutta haluan olla varma miehestä ennenkun rupean siihen hommaan.

Yhteistyössä